کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بازداشتی


کد خبر : ۵۲۳۰۱شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵:۴۲۴۴۰ بازدید

رییس دانشگاه تهران به تشریح آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: این دانشجویان درخواست تجدید نظر در احکام خود ...

رییس دانشگاه تهران به تشریح آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: این دانشجویان درخواست تجدید نظر در احکام خود را اعلام کردند و دانشگاه تهران در این زمینه کاملا با دانشجویان همکاری کرد و بطوری‌که اگر وکیلی نیاز داشتند، در اختیار آنها قرار داد و مکاتباتی نیز با مسئولان نظام در خصوص کاهش احکام و یا تبرئه آنها انجام داد. در واقع همه مسئولان از جمله وزارت علوم پیگیر وضعیت دانشجویان بوده و هستند.در حال حاضر این دانشجویان همچنان به دادگاه احضار می‌شوند و ما به شدت پیگیر وضعیت آنها هستیم. امیدواریم قوه قضاییه خواسته عمومی مبنی بر کاهش احکام یا تبرئه این دانشجویان را مورد توجه قرار بدهد.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در پایان خاطر نشان کرد: در پی مذاکراتی که با مسئولان مربوطه در خصوص وضعیت پرونده دانشجویان بازداشتی داشتیم، به نظر می‌رسد این مسئله قابل حل است، اما در نهایت باید منتظر تصمیم نهایی دادگاه تجدید نظر باشیم و اینکه وضعیت این دانشجویان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید مشخص می‌شود یا نه، بستگی به زمان برگزاری دادگاه تجدید نظر دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها