کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت، فداکاری کرد


کد خبر : ۵۱۹۷۰پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰:۴۴۴۹۵۸۲ بازدید

استاندار خراسان رضوی گفت: ایران خودرو با فداکاری قیمت محصولات را حفظ کرد تا مردم قادر به خرید خودرو باشند.
ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت، فداکاری کرد ایران خودرو برای جلوگیری از افزایش قیمت، فداکاری کرد

علیرضا رشیدیان با بیان این که ایران خودرو با حفظ قیمت متحمل زیان شده افزود: این شرکت با توجه به ظرفیت، قدمت و تجربه ای که دارد به خوبی می تواند شرایط فعلی تحریم را تبدیل به فرصتی برای جوانان ایرانی برای طراحی و تولید خودروهای استاندارد و منطبق با خواسته های مردم کند.  

وی با اظهار این که ایران کشوری است که تجربه تحریم را داشته و با توجه به این که شرایط تحریم جدید در فضای بین المللی بسیار متفاوت از دوره گذشته است گفت: در این دوره اتحادیه اروپا و حتی کشورهای شرقی همراه آمریکا نیستند.

رشیدیان تلاش ایران خودرو برای بهینه سازی و تغییر خودروها متناسب با نیاز جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: درحال حاضر نیز این شرکت توانسته از ظرفیت طراحان و تولیدکنندگان داخل به خوبی استفاده کند.

وی به جایگاه خاص ایران خودرو خراسان در صنعت خودرو کشور و نقش آن در توسعه منطقه خراسان اشاره کرد و گفت: تجهیزات، مهندسان و مدیران این شرکت بسیار با استعداد و توانمند هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: با حمایت هایی که از زمان احداث این کارخانه صورت گرفته، محصولات تولیدی آن در مقایسه با سایر خودروهای مشابه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت ها در ایران خودرو خراسان، این کارخانه نقش بالاتری را در تولید و صادرات به بازار کشورهای همسایه ایفا کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها