کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای بلیت ایرلاین‌های خارجی ناگهان دو برابر شد!


کد خبر : ۵۱۹۵۰پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۳۸۱۷۱۰۵ بازدید

به گزارش یک کارشناس ارشد بازاریابی در شرکت‌ ارایه‌دهنده سرویس فروش بلیت پرواز بین‌المللی به سراسر کشور، در اقدامی عجیب ...

به گزارش یک کارشناس ارشد بازاریابی در شرکت‌ ارایه‌دهنده سرویس فروش بلیت پرواز بین‌المللی به سراسر کشور، در اقدامی عجیب ایرلاین‌های خارجی حاضر در ایران با صدور بخشنامه‌های جداگانه، تعرفه نرخ دلار بلیت پروازهای خود را از ۴۲۰۰ تومان به ۸۸۰۰ تومان افزایش داده‌اند و پس از اعتراض سرویس‌های فروشنده بلیت، امکان رزرو بلیطت های خود را محدود کرده یا بطور کامل بسته‌اند. از ساعت ۱۶ عصر دیروز تا ساعت انتشار این مطلب بسیاری از سامانه‌های خرید و رزرو بلیت سیستمی غیرفعال شده‌است و در عمل کسی نمی‌تواند بلیت ایرلاین‌های بین‌المللی را بخرد!!!

سردرگمی، بهت و بی پاسخ ماندن اعتراض مسافران ایرلاین‌های خارجی

با توجه به بخشنامه‌های ناگهانی صادر شده در واپسین ساعات کاری روز چهارشنبه، بسیاری از آژانس‌ها با تغییر ناگهانی قیمت بلیت های رزرو شده مسافران‌شان تا چهار برابر، مواجه شده‌اند در نتیجه از دیروز نتوانسته‌اند برای مسافران‌شان بلیت صادر کنند و به آنها پاسخگو باشند.

مسافران در کمال تعجب با این پاسخ روبرو هستند که برای دریافت بلیتی که از قبل رزرو کرده‌اند باید دو تا چهار برابر پرداخت کنند!

این اقدام از سوی خطوط بین‌المللی مانند هواپیمایی امارات، فلای دبی، اطلس گلوبال، ایرعربیا، قطر، عمان و ترکیش درحالی صورت گرفته است که دولت ایران هنوز هیچ دستورالعملی مبنی بر محاسبه تعرفه آزاد ارز برای خطوط هوایی اعلام نکرده است.

در نتیجه هم‌اکنون امکان صدور بلیت برای این شرکت‌ها به حالت تعلیق درآمده است و مسافران تنها می‌توانند از خطوط ایرانی مانند ماهان، ایران ایر و ... بلیت تهیه کنند. اگرچه به هم ریختگی پیش آمده موجب شده است پروازهای ایرانی نیز روی سیستم‌ها بسته باشند و نمایش داده نشوند.

در نامه‌های منتشر شده توسط این خطوط به بخشنامه ۲۲۷۰ خزانه‌داری ایران ایر اشاره شده است که طی آن این شرکت نرخ برابری به ازای هر دلار امریکا را  ۸۸۰۰۰ ریال اعلام کرده است؛ درحالیکه در اخبار و منابع رسمی ایران چنین بخشنامه‌ای رسانه‌ای نشده است.

با توجه به عدم پوشش رسانه‌ای این مساله در روزهای پایانی هفته و سردرگمی مسافران، کارناوال تلاش می‌کند مخاطبان را در جریان آخرین اخبار این موضوع قرار دهد. برای آگاهی بیشتر در روزهای آینده اخبار کارناوال را دنبال کنید. (منبع: کارناوال)



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها