کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کمپانی BYD دومین خودروساز جهان از لحاظ پیشرفت در جهان معرفی شد


کد خبر : ۵۱۹۴۸پنجشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۵۴۱۰۳۷۴ بازدید

هر ساله موسسه‌های معتبر ارزیابی برند، لیستی از برندهای با ارزش و قابل اطمینان را منتشر می‌کنند که بر مبنای تحلیل و عملکرد برندها در بازه زمانی ...
کمپانی BYD دومین خودروساز جهان از لحاظ پیشرفت در جهان معرفی شد کمپانی BYD دومین خودروساز جهان از لحاظ پیشرفت در جهان معرفی شد

پرشین‌خودرو- هر ساله موسسه‌های معتبر ارزیابی برند، لیستی از برندهای با ارزش و قابل اطمینان را منتشر می‌کنند که بر مبنای تحلیل و عملکرد برندها در بازه زمانی یک ساله است.

یکی از قابل اعتمادترین موسسه‌های تحلیل و ارزیابی برندها، «برند فایننس» است که در 20 شهر بزرگ جهان فعالیت دارد

لیست امسال این موسسه در حالی اعلام شد که «برند فایننس» عنوان کرد این فرایند نتیجه تحلیل و ارزیابی بیش از 3500 برند در سراسر جهان است. برندهایی که جایگاه آنها بسته به نوع فعالیت (صنعتی، ورزشی، تولیدی و...) بصورت جداگانه و در لیست‌های مختلف ارزش آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

oztywys4mfl2bzxzqur9.jpeg

اما در لیست برندهای خودرویی کمپانی بی‌وای‌دی با 211 درصد پیشرفت نسبت به سال 2017 بعد از برند استون مارتین در رده دوم حضور دارد. برای مقایسه جالب است بدانید برند اوپل نه تنها هیچ پیشرفتی در زمینه ارزش برند کسب نکرده، بلکه 67 درصد نیز افت کرده است. از دیگر برندهای حاضر در این لیست می‌توان به تسلا اشاره داشت که در سال جاری میلادی 106 درصد یعنی یک دوم پیشرفت برند بی‌وای‌دی را بدست آورده است.

موسسه «برند فایننس» برند بی‌وای‌دی را 3/4 بیلیون دلار ارزش‌گذاری نموده و این در حالی است که برندهایی چون بنتلی، لامبورگینی، کادیلاک، مکلارن و مازراتی در رده‌های پایین‌تری حضور دارند. شاید این پرسش وجود داشته باشد که ارزش‌گذاری برندها بر چه مبنایی انجام می‌گیرد؟ موسسه «برند فایننس» عنوان کرده است که شاخص قدرت برند (بی‌اس‌آی) مورد ارزیابی قرار گرفته و مبنای بی‌اس‌آی نیز بر اساس سهم سهامداران، عملکرد تجاری، میزان سرمایه‌گذاری و... است.

منبع این گزارش سایت brandfinance می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها