کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بازار آهن‌آلات ساختمانی پس از شروع تحریم‌ها


کد خبر : ۵۱۹۱۹چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۲۴۱۱۹۸۲ بازدید

15 مرداد اولین روز پس از اعمال تحریم ها از سوی دونالت ترامپ رئیس جمهور امریکا بود. از ابتدای هفته جاری قیمت ها در بازار ...
وضعیت بازار آهن‌آلات ساختمانی پس از شروع تحریم‌هاوضعیت بازار آهن‌آلات ساختمانی پس از شروع تحریم‌ها

آهن‌پرایس- 15 مرداد اولین روز پس از اعمال تحریم ها از سوی دونالت ترامپ رئیس جمهور امریکا بود. از ابتدای هفته جاری قیمت ها در بازار آهن‌آلات روندی نزولی را در پیش گرفت، اما دیری نگذشت که این روند معکوس شد. در دو روز گذشته قیمت آهن آلات مجددا به روند صعودی هفته های اخیر بازگشت. پیش از این کارشناسان این حوزه بارها درباره افزایش قیمت ها پس از اعمال تحریم ها صحبت کرده بودند و تا حدودی این روند پیش بینی می شد. 

در این میان شاهد افزایش قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه بودیم. در هر دوره از افزایش قیمت ها، اولین مقطع آهنی که تحت تاثیر قرار  می گیرد میلگردها هستند که نوسانات آن ها گواه از وضعیت بازار می باشد. دو روز گذشته نیز روند بازار آهن به همین صورت طی شد. قیمت میگرد آجدار درب کارخانه بطور میانگین 200 تومان طی دو روز افزایش یافت.

با توجه به وضعیت بوجود آمده و تحریم های جدید علیه ایران، پیش بینی بازار آهن حاکی از ادامه روند افزایش قیمت ها تا پایان هفته جاری می باشد. هنوز هیچگونه صحبتی درباره وضعیت بازار اهن تا پایان ماه و ماه های اتی نشده و آینده این بازار مبهم می باشد.

در حال حاضر متوسط قیمت میلگرد اجدار سایز 14 تا 25، حدود 4800 تومان می باشد. در روز گذشته باز هم روند افزایشی قیمت ها ادامه داشت و پیش بینی می شود امروز هم همین روند ادامه داشته باشد چرا که بسته ارزی جدید وارد بازار شده و همین امر احتمال افزایش قیمت ها را بیش از این به همراه دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها