کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های 400 تا 600 میلیون در تهران


کد خبر : ۵۱۸۴۵سه شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹:۴۲۵۵۷۵ بازدید

متقاضیان مصرفی خرید مسکن این روزها می‌توانند در بازار تابستانی، آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف تهران در بازه 400 تا 600 میلیون تومان یافته و ...
قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های 400 تا 600 میلیون در تهرانقیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های 400 تا 600 میلیون در تهران

متقاضیان مصرفی خرید مسکن این روزها می‌توانند در بازار تابستانی، آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف تهران در بازه 400 تا 600 میلیون تومان یافته و بر اساس قدرت خرید و سلیقه خود، بهترین گزینه موجود را معامله کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، اگرچه جنس رونق تابستانی امسال با سال گذشته قدری متفاوت است و تعداد فایل‌های فروش در بازار کاهش یافته است، اما در عین حال هر چه روزهای بیشتری از تابستان سپری می‌شود، تعداد بیشتری آپارتمان مسکونی در بازه قیمتی آپارتمان‌های مصرفی فایل می‌شود و این خود یک اتفاق مثبت در بازار کنونی به شمار می‌آید. 

بنابر اظهار مشاوران املاک تعداد فایل‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی در بازار مسکن با رشد همراه بوده و مدام بر فروشندگان افزوده می‌شود. از این رو بهترین مسیر جست‌وجوی مسکن مصرفی، همین بازه قیمتی است. به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که بازار مسکن مرداد در مقایسه با تیر امسال وضعیت بهتری پیدا کرده است. خرید آپارتمان مصرفی با بودجه متوسط تقریبا در تمام مناطق تهران ممکن است، اما طبیعی است که در مناطق شمال شهر، واحدهایی در این بازه قیمتی عمدتا کوچک‌متراژ و با سن بنای بیش از ۱۵ سال هستند که گزینه مناسبی برای خانه‌اولی‌ها با شرایط کنونی وام آنها، محسوب نمی‌شوند.

فروش آپارتمان‌های 400 تا 600 میلیون در تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها