کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی قیمت خانه در شرق تهران + جدول


کد خبر : ۵۱۷۰یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲:۳۴۴۲۷۹ بازدید

برخی از بنگاهداران املاک در مناطق مختلف تهران، از پافشاري فروشنده‌ها بر قيمت‌هايي كه بيش‌از عرف منطقه است، خبر مي‌دهند و مي‌گويند: اين گروه از مالكان با موضع‌گيري ...

برخی از بنگاهداران املاک در مناطق مختلف تهران، از پافشاري فروشنده‌ها بر قيمت‌هايي كه بيش‌از عرف منطقه است، خبر مي‌دهند و مي‌گويند: اين گروه از مالكان با موضع‌گيري نسبت به نظر مخالف مشاوران‌املاك، سراغ دلالاني مي‌روند كه حاضر هستند هر قيمتي را فايل كنند. تعدادی از مشاوران املاک فعال در شرق تهران در این باره اعلام كردند: قیمت پیشنهادی فروش برخی از واحدهای مسکونی 10 سال ساخت با نرخ فروش واحدهای مسکونی 2 سال ساخت برابری می‌کند!

این دسته از فروشنده‌ها با اعتماد به نفس کامل، چنین قیمت‌هایی را عنوان می‌کنند و در حین اخطار مشاوران املاک در رابطه با ارزش واقعی واحدشان، از فایل کردن واحد خود در بنگاه مذکور منصرف می‌شوند و به بنگاه دیگری مراجعه می‌کنند یا اینکه گاهی هم ممکن است برای توجیه مشاوران، پورسانت و حق کمیسیون بیشتري را وعده دهند و پذیرفتن این معامله در نهایت به عهده بنگاهدار است که بین وجدان و درآمد بیشتر کدام یک را انتخاب کنند. ستون امروز نبض بازار به معرفی مشخصات تعدادی از واحدهای مسکونی گران‌قیمت در شرق تهران پرداخته است: یک واحد مسکونی نوساز 107 متری در یکی از فرعی‌های خیابان تهران نو، متری 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، در صورتی که ارزش حقیقی این واحد بین 3 میلیون و 550 هزار تا 3 میلیون و 960 هزار تومان برآورد شده است. همچنین در خیابان پیروزی یک واحد مسکونی به متراژ 94 متر مربع، نوساز با قیمت پیشنهادی فروش متری 4 میلیون و 200 هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است. فروشنده اعلام کرده است که قیمت پارکینگ جداگانه محاسبه می‌شود. اما قیمت هر متر مربع واحد مشابه در منطقه مذکور بین 3 میلیون و 260 هزار تا 3 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

f8l9b6p1nwggkgfx2gv6.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها