کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصاویر | تصادف با گاردیل پژو پارس را متلاشی کرد


کد خبر : ۵۱۲۶۰یکشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۵۶۳۱۹۹ بازدید

یک دستگاه خودرو سواری بر اثر برخورد با گاردریل خیابان، واژگون و کاملا متلاشی شد که هر چهار سرنشین آن به طرز شگفت آوری از این حادثه جان سالم بدر بردند.

به دنبال این حادثه هرچهار سرنشین که سه نفر مرد و یک نفر زن بودند از داخل این وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و مجروح شدند.

این گزارش حاکیست، در ساعت 14:21 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته وقوع این حادثه رانندگی توسط رهگذران به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی، بعداز سه راه ترانسفو رهسپار شدند.

به گفته هادی علیاری فرمانده آتش نشانان اعزامی، یك دستگاه خودروی سواری پژو پارس با چهار سرنشین در مسیر شمال به جنوب خیابان رجایی درحال حرکت بود که به علت نامشخصی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با گاردریل كنار خیابان برخورد كرد و واژگون شد.

وی افزود: بنا به اظهار شاهدان این حادثه، شدت حادثه به حدی بود که خودرو سواری به طور کامل متلاشی شد و هرچهار سرنشین آن كه سه مرد و یك زن بودند پس از تصادف و واژگون شدن، به بیرون از خودرو پرتاب شدند.

علیاری با اعلام این که هر چهار مصدوم این حادثه توسط امدادگران اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند، تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به ایمن سازی صحنه تصادف پرداخته و سپس این خودرو را به حالت اول بازگردانده و جهت انتقال به پارکینگ و بررسی علت بروز این حادثه، تحویل عوامل راهور دادند.

64xh6fqq9i1s6ai8xa41.jpg

leh72dkbd7cr4zm8ujm4.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها