کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در وزارت کشور چه خبر است؟


کد خبر : ۵۰۳۵پنجشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳:۲۳۸۵۴۹ بازدید

این روز‌ها وزارت کشور‌‌ حال و روز خوشی ندارد؛ برخی را برکنار می‌کند، برخی را به استعفا می‌کشاند و برخی را بین استعفا و برکناری‌ معلق ...

تابناک : فرماندار بروجرد، نخستین فردی بود که بین برکناری و استعفا چندین روز در رفت و برگشت بود. بنا بر این گزارش، منابع خبری اصلاح‌طلبان، شخص فرماندار را مسئول لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد می‌دانستند و بر این باور بودند که وی تسلیم فشارهای عده‌ای در شهرستان شده و سخنرانی سید حسن خمینی را لغو کرده است. 

اما نخستین واکنش به چنین ادعایی، ادعایی بزرگ‌تر بود و آن اینکه رئیس جمهور خود دستور برکناری وی را داده است؛ ادعایی که تا پایان مشخص نبود درست است یا خیر‌ که اگر بود، تصمیمی در مایه‌های دولت احمدی‌نژاد بود، اینکه رئیس‌جمهور، خود یک فرماندار را برکنار کند!
 
فارغ از درستی و نادرستی این ادعا، بعدها خبر‌ها از برکناری وی از سوی وزارت کشور آمد و اعلام شد، وزیر مسئولی را برای بررسی این کار فرستاده است. از سویی آقای فرماندار نیز می‌گفت، محکم ‌جای خود ایستاده‌ و خبری از استعفا نمی‌داد؛ اما سرانجام وی از سمت خود برکنار شد، ولی مشخص نشد وی استعفا داد یا وی را استعفا دادند!این گزارش همچنین می افزاید، هنوز موضوع بروجرد داغ داغ بود که موج تغییرات به استان البرز رسید و استاندار این استان برکنار شد. علت برکناری او این گونه اعلام شد که نتوانسته‌ انتظارات را برآورده کند؛ اما چه کسی می‌توانست این ادعا را باور کند؟ دولتی که ادعا می‌کند هشت ماه برای ارزیابی او زود است، چگونه می‌تواند استانداری را کمتر از پنج ماه ارزیابی کند؟ 

خلاصه آنکه امروز نیز رسانه‌ها از استعفای سید کاظم میر ولد، معاون سیاسی وزارت کشور نوشته‌اند؛ کسی که باز هم ادعا شده اختلافات بسیاری با رحمانی فضلی دارد و پا درمیانی مقامات ارشد دولتی هم نتوانسته است، در این میان کارگر شود و همین رسانه‌ها نوشته‌اند که وی چند صباحی است در محل کار خود حاضر نمی‌شود. 

در پایان باید گفت، گویا تغییر و تحولات در وزارت کشور دولت روحانی، زودتر از وزارت کشور دولت محمود احمدی‌نژاد آغاز شده است! اصلاح‌طلبان با هر فشاری این وزارتخانه را برای خود می‌خواهند و رحمانی فضلی هر چه باشد اصلاح طلب نیست. به نظر می‌رسد، نشانه‌های دعواهای اصلاح‌طلبان با دولت اعتدال از وزارت کشور آغاز شده، ولی بعید است به وزارت کشور ختم شود. همراهی این دو جریان برای دراز مدت، تنها تعارف سیاسی است!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها