کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کیاموتورز از بهترین شرکت‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش


کد خبر : ۴۹۹۵۶پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳:۱۰۸۹۶ بازدید

اطلس خودرو نمایندگی شرکت کره‌ای کیاموتورز در ایران، در سال 1395 توانست رتبه دوم ارائه خدمات پس از فروش را در میان چندین نمایندگی از آن خود کند. البته این مقام دوم در حالی به ...

اطلس خودرو نمایندگی شرکت کره‌ای کیاموتورز در ایران، در سال 1395 توانست رتبه دوم ارائه خدمات پس از فروش را در میان چندین نمایندگی از آن خود کند. البته این مقام دوم در حالی به اطلس خودرو تعلق گرفت که هیچ کدام از شرکت‌های ارائه کننده، نتوانستند مقام اولی را از آن خود کنند. این موضوع مسئله بسیار مهمی است، به ویژه برای کسانی که در فکر خرید کیا دست دوم هستند.

کیاموتورز

خدمات گارانتی برای شرکت‌های تولید و عرضه کننده خودرو، چوب دو سر سود است؛ یعنی هم ضامن بقای تولید است و هم عامل موثر برای رقابت در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. از سوی دیگر نیز طبیعتا رضایت مشتری را به همراه دارد. برخلاف خودروهای چینی که در ایران خدمات پس از فروش چندانی ندارند، خودروهای ساخت کیاموتورز نسبت به دیگر ماشین‌های وارداتی از گارانتی‌های محکم‌تری برخوردار است. این موضوع در خصوص خودروهای ژاپنی نیز مصداق دارد، به عنوان مثال خودروهای کیاموتورز( ساخت کره جنوبی) عموما تا 7 سال یا 150 هزار کارکرد گارانتی دارند اما خودروهای ژاپنی تنها دو سال یا 50 هزار کارکرد دارای گارانتی هستند.

اگر بخواهیم در خصوص خدمات پس از فروش کیاموتورز ریزتر شویم، باید بگوییم که در سایت مرکزی این شرکت کره‌ای، گارانتی رنگ بدنه 5 سال و باتری دو سال معرفی شده است که به نوبه نوید آرام‌بخشی است برای کسانی که به دنبال خرید کیا دست دوم هستند.

یک راه حل ساده

چنانچه در جست‌و‌جوی کیای کارکرده هستید، بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی دیوار بزنید. مزیت خرید از این سایت، اولا مقایسه قیمت‌های انواع خودروهای کیا در بخش خرید کیا دست دوم و تنوع در آگهی‌های موجود و در ثانی حذف واسطه‌هایی است که در ازای خرید خودرو باید پورسانتی قابل توجه به آن‌ها پرداخت کنید. مثلا در سایت دیوار یک دستگاه کیا اوپتیما سال ساخت 1395 با 40 هزار کارکرد به قیمت 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق استاندارهای معرفی شده در سایت کیاموتورز، این دستگاه دارای گارانتی است. البته چنانچه دستگاهی از استاندارهای سایت کیاموتورز خارج شده باشد، می‌توان به استانداردهای اطلس خودرو نیز مراجعه کرد. در سایت این نمایندگی، موارد گارانتی شامل سرویس‌های عمومی، خرابی ناشی از قطعات، تعویض قطعات مصرفی و.. است. بنابراین هنگام خرید کیا دست دوم، هر چند متعلق به سال‌ها پیش، حواستان به کارت گارانتی و تمدید آن از سوی مالک قبلی باشد. همچنین پیش از خرید، از اصل بودن قطعات نیز مطمئن شوید. برای شناسایی آن‌ها می‌توان به عاملیت‌های مجاز اطلس خودرو در سراسر کشور مراجعه کرد تا به اصطلاح فرق سره از ناسره مشخص شود.

مثلا در فروشگاه اینترنتی دیوار، کیا کادنزا تولید سال 2012 با 8 ماه بیمه به قیمت 220 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده در آگهی درج کرده که تمامی سرویس‌های این خودرو تحت نظر نمایندگی انجام شده و روغن گیربکس آن نیز به تازگی تعویض شده است. همچنین یک دستگاه کیا موهاوی سال 2011 با 104 هزار کیلومتر کارکرد و بیمه یک ساله، 205 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

البته در خصوص فروش و تعویض قطعات نیز می‌توان از طریق همین سایت چند مغازه فروش قطعات کیا را پیدا کرد که بهتر است پیش از خرید قطعات آن‌ها، از اورجینال بودن آن‌ها مطمئن شوید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها