کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دکتر روحانی گرانی‌ها را ناشی از جنگ روانی خواند


کد خبر : ۴۹۹۴۷پنجشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶:۴۳۹۵۸۰ بازدید

دکتر حسن روحانی افزایش قیمت‌ در هفته‌های اخیر را جنگ روانی خوانده و از رسانه‌ها خواسته است که در این زمینه به دولت کمک کنند.
دکتر روحانی گرانی‌ها را ناشی از جنگ روانی خوانددکتر روحانی گرانی‌ها را ناشی از جنگ روانی خواند

دکتر حسن روحانی افزایش قیمت‌ در هفته‌های اخیر را "جنگ روانی" خوانده و از رسانه‌ها خواسته است که در این زمینه به دولت کمک کنند.

دکتر روحانی در جلسه‌ای با چند روزنامه‌نگار و مدیر رسانه‌ای گفت: "در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند، این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند."‌

دکتر روحانی گفت: "تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد" و "نوسانات و تلاطم‌هایی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است."

بهای سکه طلا ظرف سه ماه گذشته بیش از 50 درصد بالا رفته است و افزایش چشمگیر قیمت خودرو نیز در روزهای اخیر باعث التهاب در بازارهای ایران شده است.

حسن روحانی گفته است "تولید خودرو، سکه و تامین منابع ارزی" ایران نسبت به سال گذشته رشد داشته و به همین دلیل بالا رفتن قیمت‌ها دلیل اقتصادی ندارد.

او با کمک خواستن از رسانه‌ها در "جنگ روانی" گفته در قضاوت عملکرد رسانه‌ها این مهم است که مخاطب "امیدش افزایش یافته و یا ناامید شده است."

مقام‌های دولت در ماه‌های اخیر تاکید دارند که سقوط ریال و دیگر مشکلات اقتصادی، دلایل عمدتا "غیراقتصادی" دارند.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، روز سه‌شنبه گفت: "اینگونه نیست که کنار بنشینیم که اقتصاد را عده‌‌‌ای تخریب کنند." آقای نوبخت گفت باید با "مسببان افزایش قیمت‌ها" از طرف دستگاه‌های نظارتی "برخورد جدی" شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها