کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز ترافیک تعطیلات عید فطر در جاده هراز و آزادراه کرج


کد خبر : ۴۹۹۲۸چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۱۲۶۶۴ بازدید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در نیمه شمالی کشور از رانندگان خواست که ...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی در نیمه شمالی کشور از رانندگان خواست که مسائل ایمنی را رعایت کنند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی همراه با کاهش دید گفت: در استان مازندران (محور کیاسر – سمنان)، محور فیروزکوه (محدوده کارسالار) و محور کرج – چالوس (محدوده هزارچم) مه گرفتگی و کاهش دید را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارندگی در نیمه شمالی کشور گفت: بارندگی در استان گلستان(محورهای گرگان – علی آباد، مینودشت – جنگل گلستان و آزادشهر – شاهرود) گزارش شده است.

او با اشاره به وضعیت ترافیکی نیز گفت: مسیر جنوب به شمال محور هراز(محدوده های چلاو و لاریجان) و طول محور پر حجم و روان و باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین(محدوده استاندارد تا پل فردیس) – پر حجم و روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خاتمه گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها