کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس در مدار نزولی قرار گرفت


کد خبر : ۴۹۶۸یکشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹:۲۲۲۲۶۵ بازدید

شاخص بورس تهران در معاملات امروز به مدار نزولی بازگشت و با افت 309 واحدی مواجه شد.

دماسنج بازار سرمایه در دومین روز معاملاتی هفته روند نزولی در پیش گرفت و با افت 309 واحدی مواجه شد و به کانال 76 هزار و 394 واحد رسید.

در بازار امروز روند منفی صنعت خودرو از دیگر صنایع مشهود تر بود و این صنعت با بیشترین صف فروش مواجه شد به طوری که در بازار امروز شرکتهای مپنا، ایران خودرو، بانک ملت، سایپا، گسترش نفت و گاز پارسیان، سیمان فارس و خوزستان و بانک صادرات بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.

به این ترتیب در بازار امروز شرکتهای بانک اقتصاد نوین،گروه صنایع بهشهر و داروسازی روزدارو از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و سرمایه گذاری سایپا، معادن بافق، نیرو ترانس به همراه زامیاد و سایپا بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.در بازار امروز و در آستانه عرضه اولیه سهام نفت سپاهان در روز آینده، گروه نفت شاهد تشکیل صف خرید برای نمادهای خود بود اما در گروه پالایش تحول جدیدی مشاهده نشد.

بر این اساس بازار دومین روز هفته با روند منفی و کسل کننده به کار خود ادامه داد و در مجموع 464 میلیون سهم به ارزش 151 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 363 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها