کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امکان رهگیری کالا پس از ترخیص در گمرک فراهم شد


کد خبر : ۴۹۶۲۸یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۴۸۷۸۲ بازدید

براساس اعلام گمرک ایران، امکان رهگیری کالا پس از ترخیص در گمرک فراهم شد.

براساس اعلام گمرک ایران، امکان رهگیری کالا پس از ترخیص در گمرک فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گمرک ایران از فراهم شدن امکان رهگیری کالا پس از ترخیص خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر با ایجاد اتاق شیشه ای در گمرک به کمک سامانه جامع گمرکی امکان رهگیری لحظه ای کالاها پس از ترخیص فراهم شده است.

در حال حاضر جزئی ترین اطلاعات ترخیص در تمامی گمرکات به لحظه قابل رهگیری است و روشن و مشخص است که چه کالایی  به نام چه افرادی به تفکیک نوع کالا، مجوزها، وزن و ارزش از کدام گمرکات ترخیص و از طریق چه کامیونی به کدام انبار بارگیری و در آنجا تخلیه شده است.

این گزارش به بررسی موردی واردات برنج از ابتدای سال جاری پرداخته و اعلام کرده است: بر اساس گزارش خروجی از این سامانه ورود برنج خارجی به استان اصفهان از اواسط اردیبهشت ماه افزایش چشمگیری داشته و در روزهای پایانی اردیبهشت ورود این کالا به استان سیر نزولی رو طی کرده است.

سامانه «مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص»  بابهره گیری از ابزارهای فناوری و هوش سیستمی، امکان کنترل موجودی و همچنین رهگیری کالا در کشور را  فراهم آورده است.

با استفاده از این سامانه امکان استعلام منشاء کالا برای مراجع ذی صلاح مهیا شده و صاحبان کالا می توانند به راحتی نسبت به جابجایی کالا در محورهای مواصلاتی کشور اقدام کنند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها