کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گود «ایران زمین» واگذار شد


کد خبر : ۴۹۵۹یکشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴:۵۴۸۹۸۷ بازدید

با حکم قوه‌قضائیه، مالکیت پروژه گودبردای شده ایران زمین بابت دیون مالک پروژه به وزارت نفت واگذار شد.
گود «ایران زمین» واگذار شدگود «ایران زمین» واگذار شد

سال گذشته گود 30 متری واقع در خیابان ایران زمین در فاز یک شهرک غرب به دلیل تغییر کاربری خارج از ضوابط طرح تفصیلی و رعایت نکردن مسائل ایمنی در حین گودبرداری دچار ریزش شد.با خبرساز شدن ریزش خیابان ایران زمین و ورود شورای شهر تهران به این مساله، پس از مدتی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور دستور ابطال مجوز گودبرداری را صادر کرد.

با ابطال مجوز گود، شهرداری تهران مکلف شد به دلیل بدهی به مالک پروژه و برای جلوگیری از بروز خطر دوباره، پروژه را تا سطح زمین اجرایی کند. اما مالک پروژه، بابک زنجانی بود و حالا بابت بدهی‌های وی به دولت، قوه‌قضائیه گود ایران زمین را به وزارت نفت واگذار کرده است.

سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر با اعلام این خبر به پروژه دیگری از این مالک در محدوده میدان ونک اشاره کرد که به دلیل ایجاد مشکل مشابه ممکن است از طرف قوه قضائیه تعیین تکلیف شود.

این گود 34 متری در خیابان خدامی واقع شده که به گفته ساکنان محلی، گودبرداری غیراصولی آن موجب ایجاد شکاف در دیوار خانه‌های مجاور شده است.محمدمهدی تندگویان عضو شوراي شهر تهران گفت: ممكن است قوه‌قضائيه براي این ملك نيز همچون گود ایران زمین تعيين تكليف كند و گود خدامي نيز از بلاتكليفي بيرون بیاید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها