کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اختلاف نظر کارشناسان نسبت به روند تحولات قیمت طلا


کد خبر : ۴۹۳۹شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸:۲۸۲۵۱۶ بازدید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی نسبت به روند تحولات قیمت طلا در هفته آینده اختلاف نظر دارند.

در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 22 نفر شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 9 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش 7 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت و 6 نفر نیز بر این باور بودند که قیمت طلا در هفته آتی با تغییر چندانی روبرو نخواهد شد. قیمت طلا در روزهای گذشته بین 1280 تا 1315 دلار در نوسان بوده ولی به نظر می رسد انتخابات اوکراین در روز یکشنبه می تواند بازارهای بین المللی را دستخوش تغییرات و تحولات زیادی کند.
انتخابات اوکراین می تواند کاتالیزور مهمی برای تسریع روند تحولات آتی در بازارهای جهانی باشد.

افشین نبوی کارشناس ارشد موسسه مالی ام کی اس سوییس تاکید کرد: قیمت طلا در روزهای اخیر بین 1280 تا 1310 دلار در نوسان بوده و اگر اتفاق خاصی نیفتد این روند تغییری نخواهد کرد. 
البته تصمیم دولت هند برای لغو محدودیت واردات می تواند تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای طلای این کشور داشته باشد و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

وی افزود: البته گزارش شورای جهانی طلا در خصوص کاهش تقاضای طلای هند و چین در سه ماه نخست امسال نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. موسسه مالی سوسایت جنرال نیز اعلام کرد: گرچه به نظر می رسد بحران اوکراین تاحدی کاهش یافته باشد ولی این مساله بستگی به این خواهد داشت که چه کسی در انتخابات اوکراین به پیروزی خواهد رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها