کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مه‌آفرید امیرخسروی اعدام شد


کد خبر : ۴۹۳۶شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶:۳۳۱۷۹۶۱ بازدید

مه‌آفرید امیرخسروی که از بابت افساد فی‌الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش‌های متقلبانه ...

صبح امروز مه‌آفرید محکوم اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی اعدام شد.

بنابراین گزارش،دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد، حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور، سحرگاه روز شنبه، سوم خردادماه 1393 در محل زندان اوین اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران،حکم محکومیت به اعدام محکوم علیه زندانی مه آفرید امیرخسروی فرزند منصور از بابت افساد فی الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور با تبانی و فساد در شبکه بانکی و توسل به روش های متقلبانه و مجرمانه و اخذ میلیاردها تومان وجوه غیرقانونی و شرکت در پولشویی و پرداخت رشوه صورت گرفت.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید و امروز اجرا شد.


واکنش وکیل مه آفرید خسروی به اعدام وی

وکیل مه آفرید خسروی، متهم ردیف اول پرونده فساد ۳هزار میلیاردی می گوید که اعدام موکلش بدون اطلاع قبلی بوده است.

سحرگاه امروز مه آفرید خسروی،‌ متهم ردیف اول پرونده سه هزار میلیاردی اعدام شد. این اتفاق درحالی افتاد که در زمستان ۹۱ این حکم تایید شده بود.

با این حال اعلام اعدام مه آفرید، ناگهانی بود. حتی غلامعتلی ریاحی، وکیل او هم از این اعدام خبر نداشته است. 

ریاحی دراین باره گفت: درباره اعدام موکلم، اطلاع نداده بودند.

او درباره رد مال و جریمه هایی که مه آفرید باید پرداخت می کرد هم گفت: همه اموال موکلم در اختیار دادستانی بود و مقدارش بیش از جریمه جریمه و رد مال است. درواقع انچه که ارزیابی کرده بودند بیش از طلب بانک ها بود. 


جزئیات آخرین ملاقات مه‌آفرید با همسرش

سارا خسروی  اظهار داشت: امروز صبح از طریق رسانه ها مطلع شدیم که حکم اعدام همسرم در زندان اجرا شده است. در ابتدا تصور می‌کردیم این موضوع صحت ندارد، اما وکیلمان با پیگیری ماجرا و مشاهده جسد مه‌آفرید به ما اعلام کرد حکم  اجرا شده است.

همسر مه‌آفرید خسروی در خصوص آخرین ملاقات با همسرش گفت: دیروز به ما اجازه دادند که در مقابل دادسرا با مه‌آفرید دیدار کنیم. در این دیدار روحیه همسرم مثل همیشه خوب بود و نمی دانست که فردا قرار است حکم مجازاتش اجرا شود.

او در این دیدار اعلام کرد سه درخواست را مطرح کرده که یکی از این درخواست ها این بود که برایش تلفن فراهم کرده تا او بتواند با تلفن صحبت کند. کاش همسرم می دانست که این آخرین ملاقات است تا اگر وصیتی داشت، آن را به ما می گفت.سارا خسروی افزود: همه اموال شوهرم توقیف شده و او دیروز می گفت تا تمام بدهی هایم را ندهم، حکم اجرا نمی شود. این موضوع نشان می‌داد که همسرم هنوز برای تغییر حکم اعدامش امید داشت.

همسر مه‌آفرید خسروی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است فردا جسد همسرم را تحویل بگیریم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها