کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییاتی از سامسونگ Galaxy Note 4


کد خبر : ۴۸۸۷سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳:۵۲۱۰۷۱۰ بازدید

به تازگی لیستی از جزییات مربوط به صفحه نمایش تلفن های هوشمند سامسونگ که قراراست به زودی معرفی شوند به بیرون درز کرده است. اما چیزی که در این لیست جلب توجه می کند یک نام ...
جزییاتی از سامسونگ Galaxy Note 4جزییاتی از سامسونگ Galaxy Note 4

به تازگی لیستی از جزییات مربوط به صفحه نمایش تلفن های هوشمند سامسونگ که قراراست به زودی معرفی شوند به بیرون درز کرده است. اما چیزی که در این لیست جلب توجه می کند یک نام خاص است که تا به حال خبر های زیادی در موردش منتشر نشده است.

     z946ksfi8ccoj80pu.jpg


در لیست منتشر شده اندازه ی صفحه نمایش و رزولوشن برخی از محصولات سامسونگ از سری GALAXY ذکر شده که در این میان نام GALAXY NOTE 4 بیشتر از همه جلب توجه می کند. GALAXY NOTE 4 با اسم رمز(T (muscat و مدل N910x در این لیست معرفی شده است. رقم آخر در مدل محصولات سامسونگ معمولا نوع محصول را مشخص می کند به عنوان مثال رقم صفر در آخر مدل نشان دهنده ی مدل مجهز به پردازنده ی اکزینوس  است و همینطور 5 نشان دهنده ی نوع اسنپدراگون و 6 نشان دهنده ی نوع LTE و 2 نشان دهنده ی مدل دو سیمکارته ی محصول است.

به هر حال طبق این لیست گلکسی نوت 4 همانند نسل قبل خود گلکسی نوت 3 مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی با این تفاوت که گلکسی نوت 4 دارای صفحه نمایش QHD با رزولوشن 2560 در 1440 است. تا کنون در هر نسل از سری گلکسی نوت صفحه نمایش  0.2 اینچ بزرگتر می شد، اولین فبلت از سری گلکسی صفحه نمایش 5.3 اینچی و GALAXY NOTE 2 صفحه نمایش  5.5 اینچی و نوت3 صفحه نمایش 5.7 اینچی داشت به همین دلیل تصور می شد گلکسی نوت 4 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی باشد.

پیش از این به واسطه ی پتنتی که توسط سامسونگ ثبت شده بود احتمال می رفت نوت4 به صفحه نمایش سه وجهی YOUM مجهز باشد اما اگر قطر صفحه نمایش تغییر نکند این احتمال اینکه شاهد این نوع نمایشگر در نوت 4 باشیم کم است.

براساس شایعات منتشر شده نوت 4 ضد آب خواهد بود و از چیپست Exynos Hexa یا اسنپدراگون 801 و دوربین 20.1 مگاپیکسلی بهره می برد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها