کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ام وی ام X33 جدید بزودی در ایران


کد خبر : ۴۸۴۱یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸:۵۶۱۶۲۴۹ بازدید

در فیس لیفت جدید این خودرو بیشترین تغییرات در نمای جلو ایجاد شده است. چراغهای کاملا جدید با سبک جدید طراحی خودروهای روز دنیا می باشد.
ام وی ام X33 جدید بزودی در ایرانام وی ام X33 جدید بزودی در ایران

 چراغهای به عقب کشیده شده به خوبی در نمای جلو و سپر جفت و جور شده است. سیستم LED روشنایی در روز به زیبایی آن افزوده است. همچنین در شب نمای تهاجمی به X33 جدید می بخشد.

در طراحی قسمت جلو تمامی تمرکز برروی آرم MVM در مرکز جلو پنجره بوده است. فرم منحنی که روی جلو پنجره لوگوی MVM را در برگرفته است و آنرا در کانون توجه قرار می دهد. خطوط روی درب موتور که کاملا از نو طراحی شده اند، همگی به این لوگو منتهی می شوند و تاکید بیشتری روی آن ایجاد می کنند.طرح سپر جلو ترکیبی از حجم منحنی وعضلانی با برش های تیز بر روی آن است که به زیباتر شدن نمای جلو کمک شایانی کرده است. کلیه این تغییرات باعث شده است که نمای جلو X33 جدید نسبت به مدل قبلی کاملا متحول شده است.

در نمای جانبی رینگهای جدید بهمراه زههای پهن جانبی هیجان بیشتری به آن داده است و سادگی و یکنواختی مدل قبلی را از بین برده است. درنمای عقب چراغهای عقب جدید مجهز به لامپهای LED بهمراه سپر کاملا جدید عقب و طراحی مجدد محفظه زاپاس از مهمترین تغییرات است. اما در داخل کابین، فضای درونی به کلی متحول شده است.

همچنین داشبورد داخلی جدید فضای کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده است. برخلاف داشبورد مدل قبلی، در طرح جدید ترکیب رنگی کرم، طوسی یا تمام مشکی بهمراه طرح آلومنیوم در اطراف کنسول در گرداگرد کنسول میانی باعث شده که داشبورد مدل جدید شیک تر و جذاب تر به نظر برسد. طرح تودریهای جدید نیز کاملا مدرن و پیرو متدهای روز طراحی شده است. غربیلک فرمان بهمراه کنترلهای سیستم صوتی، کروز و ... بروی آن سبب هر چه بهتر شدن ارگونوی کابین گردیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها