کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارزان‌ترین و گران‌ترین نقاط تهران در بازار اجاره + جدول


کد خبر : ۴۷۷۱چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸:۲۶۴۷۴۱ بازدید

متوسط اجاره‌بها به اضافه 3 درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع در منطقه یک در پاییز 92، معادل 28 هزار و 240 تومان بوده است که منطقه یک نسبت به سایر مناطق دیگر ...

89 هزار و 974 تومان بیشترین مبلغ اجاره بهای ماهانه به علاوه 3 درصد ودیعه پرداختی در پاییز 92 برای اجاره یک متر مربع زیر بنای مسکونی در منطقه یک تهران و همچنین 2 هزار و 250 تومان کمترین مبلغ اجاره بهای ماهانه به علاوه 3 درصد ودیعه پرداختی در پاییز 92 برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی در منطقه 20 تهران از سوی مرکز آمار اعلام شده است.  این ارقام نشان می‌دهد سال گذشته بیشترین اجاره‌بهای ماهانه یک آپارتمان مسکونی در منطقه یک معادل 8 میلیون و 900 هزار تومان و کمترین نرخ اجاره نیز 225 هزار تومان بوده است.

متوسط اجاره‌بها به اضافه 3 درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع در منطقه یک در پاییز 92، معادل 28 هزار و 240 تومان بوده است که منطقه یک نسبت به سایر مناطق دیگر از بالاترین «رقم متوسط» برخوردار است، همچنین متوسط اجاره‌بها در منطقه 19 نیز از متوسط اجاره‌بها در سایر نقاط دیگر شهر کمتر بوده و در سطح 9 هزار و 25 تومان بوده است.

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی مرکز آمار، بیشترین درصد تغییر متوسط اجاره‌بها به اضافه 3 درصد ودیعه در ازای هر متر مربع در پاییز 92 در مقایسه با پاییز 91 به منطقه 3 تعلق دارد، زیرا اجاره‌بها به میزان 2/27 درصد افزایش پیدا کرده است و علاوه‌بر این کمترین میزان تغییر متوسط اجاره‌بها به اضافه 3 درصد ودیعه در ازای هر متر مربع در پاییز 92 در مقایسه با پاییز 91 به منطقه 18 مربوط می‌شود، چراکه اجاره‌بها در این منطقه حدود 5/12 درصد افزایش یافته است. به این ترتیب در پاییز سال گذشته، در همه مناطق شهر اجاره‌بها رشد داشته است. از طرف دیگر مرکز آمار به مقایسه نرخ اجاره‌بها به علاوه 3 درصد ودیعه برای هر متر مربع در پاییز و تابستان 92 پرداخته که کمترین و بیشترین تغییر به این شرح است:

کمترین درصد تغییر متوسط اجاره‌بها به اضافه 3 درصد ودیعه برای هر متر مربع در پاییز 92 نسبت به تابستان 92 به منطقه 12 تعلق دارد زیرا درصد تغییر 3/0 درصد است.از سوی دیگر بیشترین درصد تغییر متوسط اجاره بها به اضافه 3 درصد ودیعه برای هر متر مربع در پاییز 92 نسبت به تابستان 92 به منطقه 7 مربوط می‌شود. 4 درصد میزان افزایش اجاره‌بها طی این مدت محاسبه شده است. 

همچنین کلیه مناطقی که نرخ اجاره بهای آنها به علاوه 3 درصد ودیعه برای هر متر مربع کمتر از 30 هزار تومان اعلام شده است به مناطق 15 تا 20 و همچنین به منطقه‌های 22 و 7 مربوط می‌شود. در حال حاضر آخرین گزارش رسمی مرکز آمار درباره اجاره‌بها به فصل پاییز سال گذشته مربوط می‌شود و هنوز نرخ‌های زمستان را اعلام نکرده است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها