کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه 20 درصد تولید خودروسازان به‌ صورت تحویل فوری


کد خبر : ۴۶۹۷جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸:۴۶۴۳۴۳ بازدید

سخنگوي شوراي سياست‌گذاري خودرو با اشاره به افزایش 75 درصدی تولید خودرو در فروردين ماه امسال، از برنامه ضربتی خودروسازان برای تنظیم بازار خبر داد و گفت: این شورا مقرر کرد حداقل 20 درصد توليد ...

ساسان قرباني در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که با حضور وزیرصنعت ، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکتهای خودرو سازی و معاونین وزیر و انجمن خودرو سازان و قطعه سازان تشکیل شد، گفت :  طبق آمار موجود ، برنامه ریزیها در ماههای گذشته نتیجه داده و مقرر شده است افزایش تولید با برنامه های ضربتی که شرکتهای خودرو سازی خواهند داشت در ماه‌های بعد تداوم یابد.وی افزود : از سوی دیگر مقرر شد در جهت تنظيم بازار و پاسخ به نيازهاي مردم،  حداقل 20 درصد توليد كارخانه ها به صورت تحويل فوري صورت بپذيرد.

سخنگوي شوراي سياستگذاري خودرو  ادامه داد: روشهای جلوگیری از تصادفات جاده ای موضوعی بود که مطرح و قرار شد آموزش رانندگان و آشنایی کامل آنها با ویژگی خودرو در دستور کار شرکتهای تولیدکننده خودروهای سنگین یعنی اتوبوس و کامیون قرار بگیرد.

قرباني همچنين گفت: : در این نشست وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر ایجاد یک مرکز آزمون جاده ای تاکید کرد و مقرر شد که ایجاد این مرکز سریعا با همکاری شرکتهای خودرو سازی و کلیه سهامداران مرکز با هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و همینطور کمک به طراحی محصولات جدید و آزمون آنها و در نهایت ارائه خدمات در سطح بین المللی دنبال شود .

به گفته وی با ایجاد این مرکز خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی در این مرکز مورد آزمون قرار می گیرند  تا از کیفیت لازم برخوردار باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها