کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسمارت فون هواوی Ascend P7 رسماً معرفی شد


کد خبر : ۴۶۸۹پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳:۴۸۷۳۹۵ بازدید

اسمارت فون Huawei Ascend P7 رسماً معرفی شد و وظیفه پرچم دار بودن در سال جاری را برای این شرکت به دوش گرفت.این اسمارت فون در مقایسه با نسخه قبلی خود، یعنی Ascend P6 ، از صفحه نمایشی بهتر ...

اسمارت فون Huawei Ascend P7 رسماً معرفی شد و وظیفه پرچم دار بودن در سال جاری را برای این شرکت به دوش گرفت.این اسمارت فون در مقایسه با نسخه قبلی خود، یعنی Ascend P6 ، از صفحه نمایشی بهتر برخوردار است. جدا از صفحه نمایش آپگرید هایی در بخش طراحی و دوربین این اسمارت فون صورت گرفته که آن را از هر لحاظ بی نظیر کرده است.
 


صفحه نمایش این اسمارت فون 5 اینچی 1080p با پوشش Gorilla Glass 3 می باشد.Ascend P7 از ابعاد 139.8 در 68.8 در 6.5 میلی متر برخوردار است که می توان گفت طول آن کمی بیشتر از سامسونگ Galaxy S4 ولی در عوض باریکتر می باشد و وزنی 124 گرمی دارد.

مشخصات این اسمارت فون شامل چیپ ست 1.8 گیگاهرتزی HiSilicon Krin 910T (ساخت خود این شرکت) با پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 ، پردازنده گرافیکی Mali 450 ، دو گیگابایت RAM ،دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و جلویی 8 مگاپیکسلی، LTE فعال، بلوتوث 4.0 ، وای-فای 802.11n، میکرو یو اس بی 2.0، NFC، باطری Li-Po 2500 میلی آمپر ساعتی، حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 32 گیگابایت بوسیله microSD  و سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت به همراه رابط کاربری Emotion 2.3 می باشد.
 


شایان ذکر است که اخرین رابط کاربری این شرکت، جدا از ویژگی های جدید، از Permission Manager و سیستم بهینه مصرف برق نیز برخوردار شده است. بنا به تخمین شرکت Huawei ، باطری 2500 میلی آمپر ساعتی Li-Po ماندگاری 404 ساعته در حالت Stand-by و 14 ساعت در حالت مکالمه دارد.

اسمارت فون پرچم دار Huawei از لحاظ تصویر برداری نیز حرف زیادی برای گفتن دارد! Ascend P7 با بهره مندی از دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی 5 تکه با سنسور BSI و نرم افزار IMAGESmart 2.0 توانایی بالایی در گرفتن تصاویر Selfie ( عکس برداری از خود با دوربین جلو) دارد. نقطه جالب توجه دیگر، قابلیت عکس برادری پانوراما برای Selfie های دست جمعی است که Huwaei آن groufie نامیده است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، دوربین جلویی این اسمارت فون 13 مگاپیکسلی با سنسور سونی BSI و دیافراگم f/2.0 می باشد که البته از فلش LED نیز بهره می برد. فیلم برداری این اسمارت فون 1080p بوده و متاسفانه از 4K پشتیبانی نمی کند ولی در عوض از دستورات صوتی برای تصویر برداری پشتیبانی می کند.

اسمارت فون Ascend P7 در رنگ ها سیاه، سفید، صورتی موجود خواهد بود و از ماه می با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد. شرکت Huawei لوازم جانبی مانند ابزار هوشمند TalkBand B1، قاب های محافظ رنگارنگ، کاور های محافظ صفحه نمایش و باطری قابل حمل را نیز برای این اسمارت فون ارائه می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها