کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت و امکانات دو اپراتور وایمکس در یک نگاه


کد خبر : ۴۶۶۸چهارشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳:۳۹۳۹۰۷ بازدید

سرویس وایمکس نیز طرفداران خاص خود را دارد، البته اگر جزو کاربران خانگی به حساب می‌آیید ADSL برای شما بهترین گزینه ممکن است.

شاید بتوان وایمکس را در ایران اینگونه معنی کرد: همان ADSL که سیم‌هایش را جمع کرده‌اند و قابلیت حمل دستگاه وجود دارد اما متاسفانه طبق قوانین وضع شده امکان اتصال به این تکنولوژی در حین حرکت وجود ندارد. این موضوع به این معنا است که می‌توانید دستگاه را با خود به هرجا که دوست دارید حمل کنید اما سرویس اینترنت تنها در حالت سکون به شما ارائه خواهد شد.

ایرانسل

کاربر باید با مراجعه به سایت ارائه دهنده سرویس بسته وایمکس خود را با توجه به مکان جغرافیایی خود انتخاب کند. نکته جالبی که در سایت وایمکس ایرانسل به چشم می‌خورد این است که بعضی از سرویس‌ها تقریبا قیمتی معادل قیمت ADSL شرکت‌های اینترنتی و یا حتی ارزان‌تر دارند، این درحالی است که ارائه‌کنندگان سرویس وایمکس تکنولوژی گران‌تر را خریداری کرده و پهنای باندشان 25 درصد نسبت به شرکت‌های اینترنتی گرانتر است.

البته این موضوع در تهران صادق نیست و دربعضی از شهرستان‌های تحت پوشش این شرکت صدق می‌کند. در مورد قیمت‌ها هم کاربر باید به ازای یک بسته یک ماه 128 کیلوبیتی با محدودیت حجمی پنج گیگابایت 22 هزار تومان پرداخت کند. البته کاربر می‌تواند سرعت‌های بالاتر نظیر 512 کیلوبیت بر ثانیه را با محدودیت حجمی چهار گیگابایت به قیمت 22 هزار تومان تهیه کند.

مبین‌نت

شاید مبین‌نت مناطق بیشتری از کشور را تحت پوشش سرویس وایمکس خود قرار داده است به علاوه مهم نیست کاربر در چه جایی زندگی می‌کند چراکه قیمت‌ها برای تمامی نقاط کشور یکسان تعریف شده است. مصرف کنندگان مبین‌نت می‌توانند سرویس 128 کیلوبایتی یک ماه این شرکت را که محدودیتی پنج گیگابایتی دارد به قیمت 20 هزار تومان تهیه کنند. در سرعت‌های بالاتر نظیر 512 کیلوبایت سرویس یک ماه چهار گیگابایتی به قیمت 24 هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

6ggkzeukpx6oitszdyb.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها