کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ مصوب بیمه و مالیات مسکن مهر اعلام شد


کد خبر : ۴۶۴۹سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳:۰۱۲۴۷۶ بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تاکید کرد: بیمه هر متر واحد مسکن مهر 5200 تومان و مالیات هر واحد 300 هزار تومان است و متقاضیان نباید بیش از این میزان بپردازند.

احمد اصغری مهرآبادی درباره نرخ بیمه واحدهای مسکن مهر اظهار کرد:‌ در این بخش دو موضوع مالیات و بیمه در کنار هم مطرح است که مالیات هر واحد 300 هزار تومان اعلام شده بود که در بخشنامه به استان ها اعلام شده از این میزان بیشتر دریافت نکنند.

وی افزود:‌ بیمه برای هر متر واحد مسکن مهر نیز 5200 تومان در نظر گرفته شده که از این میزان باز هم بیشتر دریافت می‌شد و طی بخشنامه وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی اعلام شد که بیشتر از این رقم نباید دریافت نشود و امیدواریم که این بخشنامه‌ها اجرایی شود.

مهر‌آبادی با بیان این‌که تا پایان سال 94 ساخت تمام واحدهای مسکن مهر به پایان می‌رسد، تصریح کرد:‌ به شرط همکاری دستگاه‌های متولی برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی، ساخت واحدهای مسکن مهر خاتمه می‌یابد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر درباره اولویت‌های دولت برای زیرساخت و تکمیل پروژه‌ها خاطر نشان کرد: اولویت‌ها هر دو مکمل یکدیگر هستند و باید در کنار هم به پایان یافتن ساخت و ساز کمک کنند.

وی افزود: برای کارهای زیربنایی کارگروهی متشکل از نماینده وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، نماینده معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور‌ی تشکیل شده و به استان‌ها نیز اعلام کردیم تا 25 اردیبهشت هزینه‌های در نظر گرفته برای اتمام این پروژه‌ها را اعلام کنند تا مبلغ مورد نیاز را برای تامین در هیات دولت مطرح کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها