کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز پنج شنبه/کاهش گرد و خاک در جنوب از امشب


کد خبر : ۴۶۴۰۰سه شنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴:۴۷۴۵۲ بازدید

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی طی امشب از بارش باران در اکثر نقاط کشور خبر داد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی طی امشب از بارش باران در اکثر نقاط کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب،‌ شمال و ارتفاعات البرز بارش باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف با شدت ملایم تا متوسط و به صورت مداوم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به تدریج از بعد ازظهر بارش باران به جنوب غرب و بارش برف به شمال شرق کشور گسترش می یابد، تصریح کرد: بارش برف طی امشب (۲۴ بهمن) در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی قابل توجه است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ به سبب وزش باد در جنوب غرب کشور گرد و خاک شدید طی امروز (۲۴ بهمن) ادامه می‌یابد و از اواخر شب این وضعیت بهتر می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه فردا (۲۵ بهمن) به تدریج بارش در نیمه غربی کشور خاتمه می یابد، گفت: بارش برف و باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی وجنوبی ادامه پیدا می‌کند همچنین بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی، شرقی و شمال شرق کشور و بارش پراکنده باران در مناطق مرکزی و شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

به گفته وظیفه فردا (۲۵ بهمن) وزش باد شدید در بسیاری از مناطق نیمه شرقی همچنین مرکز کشور انتظار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ روز پنجشنبه (۲۶بهمن) با حرکت سامانه به سمت شرق در ابتدای روز بارش پراکنده در شمال شرق کشور روی می‌دهد سپس این سامانه به طور کامل از کشور خارج و جو آرام در کشور برقرار می شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ از اواخر روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب بارش از گیلان شروع می‌شود و روز جمعه( ۲۷ بهمن) نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت:‌ آسمان تهران فردا (۲۵ بهمن) ابری همراه با بارش باران و وزش باد شدید و در بعد از ظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه(۲۶ بهمن) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها