کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه استخدام و میزان درآمد مشاوران‌املاک تهران


کد خبر : ۴۶۱۶دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳:۵۶۳۹۱۱ بازدید

این روزها درآمدهای میلیونی برای مشاوران فعال در برخی از بنگاه‌های املاک، امری کاملا بدیهی است.

شاید در وهله اول به نظر هر خواننده‌ای این میزان درآمد عادی باشد، اما نکته جالب این مساله مربوط به یک بنگاه املاک با 2 یا در نهایت 3 مشاور نیست که به‌دلیل تعداد اندک فعالان در چنین بنگاه‌هایی درآمد بیشتری از حجم فایل‌ها نصیب آنها شود، بلکه این درآمدهای میلیونی به بنگاه‌هایی که اغلب آنها اسم و رسم‌دار هستند و به‌دلیل گسترش پهنای فعالیت خود مشاوران بیشتری را استخدام می‌کنند، تعلق دارد.

به همین خاطر این دسته از بنگاه‌های فایل یاب مسکن که قصد استخدام مشاور در زمینه‌های مشتری‌یابی دارند به متقاضیان کار، وعده درآمدهای چند میلیونی می‌دهند و از طریق تامین مالی نیروهای جدید را تشویق به استخدام می‌کنند.این نوع تبلیغات بنگاه‌های املاک شاید واقعیت داشته باشد، اما از طرف دیگر بخشی از درآمدزایی به استعداد و زیرکی مشاور هم مربوط می‌شود.

ستون امروز نبض بازار به جزئیات آگهی استخدام تعدادی از بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف تهران پرداخته است و آینده‌نگری آنها برای مشاورانی که موفق به استخدام در این دسته از بنگاه‌ها خواهند شد، به نظر جالب می‌رسد.البته گاهی مواقع آینده‌نگری یا وعده‌های این چنینی بیشتر حکم وسوسه کردن افراد جویای کار را در پی خواهد داشت.

یکی از بنگاه‌های املاک در خیابان پاسداران برای جذب مشاور این چنین آگهی استخدام داده است: 
این بنگاه جهت تکمیل کادر اجاره و فروش، «جوانان تحصیلکرده و جویای کار با درآمد 3 میلیونی را جذب می‌کند». حداقل دیپلم و حداکثر سن 40 سال شرایط مشاوران عنوان شده است. 

از سوی دیگر بنگاه املاکی که در مناطق مختلف تهران شعب دارد، به افراد جویای کار پیشنهاد کرده است: «درآمد میلیونی چه طعمی دارد؟ با ما تجربه کنید». مشاور فعال و با انگیزه در محیطی آرام و حرفه‌ای.

«چنانچه به دنبال یک تحول اقتصادی اساسی با درآمد میلیونی بالا در یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌هاي املاک هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید». این متن یک آگهی دعوت به‌کار در بنگاه املاکی در حوالی خیابان قلهک است.

علاوه براین بنگاه املاک دیگری در خیابان میرداماد به برخی متقاضیان کار یادآوری کرده است:
«شاید شما ندانید که تا چه حد استعداد این شغل (مشاور املاک) را دارید».در ادامه به مزایای کار در این بنگاه این‌طور اشاره شده است: درآمد ماهانه 5 میلیونی در بازار املاک، آمورش رایگان در کمتر از 10 روز، استخدام مشاور با تحصیلات دیپلم به بالا.

همچنین در غرب تهران، بنگاهی به مشاورانی که خواهان فعالیت در بنگاه مذکور هستند، اعلام کرده است: «مشاوران مبتدی یا حرفه‌ای با درآمد ماهانه بیش از 4 میلیون».




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها