کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

باکیفیت‌ترین اینترنت سال 92 متعلق به‌کدام شرکت‌ بود؟


کد خبر : ۴۴۹۶دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲:۳۱۷۱۵۵ بازدید

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) به معرفی کیفی‌ترین ISP‌ها (شرکتهای ارایه‌کننده خدمات اینترنتی) در سال 92 پرداخته است.

براین اساس در سال گذشته در بخش اینترنت پرسرعت خانگی (ADSL) چند شرکت به عنوان ارائه‌کننده‌ی کیفی‌ترین خدمات معرفی شده‌اند که از این میان می‌توان به شرکت پردیس اطلاع‌رسان سپهر در حوزه 128 کیلوبیت اشاره کرد.

در بخش اینترنت 256 کیلوبیتی شرکت مخابرات همدان به عنوان برترین شرکت شناخته شده و پس از آن در حوزه اینترنت 512 کیلوبیت از شرکت نداگستر صبا (صبانت) نام برده شده است.

هم‌چنین در حوزه‌های اینترنت یک و دومگابیتی به ترتیب به شرکت‌های روشنگران ارتباطات رایانه و پردیس اطلاع‌رسان سپهر اشاره شده است.

*** وایمکس

در حوزه وایمکس نیز در سرعت 64 کیلوبیت شرکت ایرانسل به عنوان ارائه‌کننده‌ی کیفی‌ترین خدمات شناخته شده و علاوه بر آن از شرکت ارتباطات مبین نت به عنوان ارائه‌ی کیفی‌ترین خدمات در حوزه‌های 128، 256، 512 کیلوبیت و یک مگابیت نام برده شده است.

در ارتباط با وایمکس دومگابیتی هم از شرکت رایانه دانش گلستان یاد شده است.

*** GPRS و دایل آپ

در خصوص اینترنت تلفن همراه (GPRS) نیز از ایرانسل نام برده شده و در ارتباط با اینترنت 56 کیلوبیت دایال آپ هم شرکت ارتباطات فرهنگ آزما به عنوان ارائه‌کننده‌ی با کیفیت‌ترین خدمات شناخته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها