کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مروری بر قیمت سکه و ارز در روزی که گذشت


کد خبر : ۴۴۹۲یکشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳:۲۱۷۰۴۴ بازدید

همزمان با ادامه دار شدن روند افزایشی بهای دلار، بهای طلا و سکه در بازار امروز افزایش یافت، و هر قطعه سکه بهار آزادی با تثبیت کانال یک میلیونی به یک میلیون و 40 هزار تومان رسید.

تداوم رشد بهای ارز در بازار امروز یکشنبه، رشد قیمتها در بازار طلا و سکه را در پی داشت.هر دلار در بازار امروز در مسیر افزایشی خود امروز صعودی 65 تومانی را تجربه کرد و به نرخ 3330 تومان رسید . در پی این افزایش در بازار ارز قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی با رشدی 35 هزار تومانی مواجه شد، و به یک میلیون و 40 هزار تومان رسید.

در همین بازار نیم سکه با رشدی 6 هزار تومانی 542 هزار تومان، و ربع سکه و سکه گرمی با افزایش 7 و 5 هزار تومانی، به ترتیب 331 و 215 هزار تومان به فروش رسید.براساس این گزارش، هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز 3200 تومان افزایش یافت و به بهای 106 هزار تومان بفروش رسید. هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با 13 هزار و 500 تومان 459 هزار تومان معامله شد.

 رشد قیمتها در بازار ارز سفته بازی در این بازار را افزایش داده و دلالان را دوباره به این بازار و بازار طلا و سکه کشانده است. وضعیتی که در اذهان ما در حال فراموشی بود، ولی ظاهراً باید دوباره منتظر روزهای نه چندان خوب نوسان بازار و رشد قیمتها باشیم.در این بین اگر وعده هفته پیش رئیس کل بانک مرکزی در مورد عرضه ارز محقق نشود، و گشایش ارزی و ورود ارز به این بازار تشنه انجام نگردد، باید منتظر ادامه این روند نامناسب بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها