کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوئل سامسونگ Galaxy S5 با HTC One M8


کد خبر : ۴۴۷۱شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸:۰۲۱۰۰۰۱ بازدید

پس از کلی مقایسه های انجام شده میان اسمارت فون های اندرویدی، این مقایسه یکی از تماشایی ترین مقایسه ها می باشد، چرا که دو دستگاه انتخاب شده میان دو مورد از بهترین رقبای خوشنام در بازار است.

پس از کلی مقایسه های انجام شده میان اسمارت فون های اندرویدی، این مقایسه یکی از تماشایی ترین مقایسه ها می باشد، چرا که دو دستگاه انتخاب شده میان دو مورد از بهترین رقبای خوشنام در بازار است. در سال 2014، کمپانی سامسونگ و اچ تی سی از پرچمداران اندرویدی خود به ترتیب با عنوان های Galaxy S5 و HTC One M8 رونمایی کردند، که هر دو بکلی بر رویکردهای متفاوتی برای تضمین شرکت و موقعیت های نسبتا خوب در بخش کلیدی بازار متکی شده اند.
 


همواره رقابت تنگاتنگی میان شرکت کره ای سامسونگ و تایوانی اچ تی سی بوده است. خوب، احتمالا بین سامسونگ و اپل تفاوت هایی است، اما اگر مقایسه را به مرزهای بازار اندرویدی محدود کنیم، بنابراین ما نمی توانیم به یک رقابت بزرگتر بین اپل و سامسونگ برسیم. بدیهی است که هر دو شرکت برای ایستادگی در برابر یکدیگر به دنبال نقاط ضعف و برتری در آن بخش می باشند. برای مثال، سامسونگ خطای اچ تی سی در دوربین اولتراپیکسل sub-par را مورد توجه قرار داده، در حالی که اچ تی سی با طراحی فلزی تلفن خود، سامسونگ را هدف قرار داده است.
 

   


با همه این تفاضیل، همه ما باید به این دو کمپانی با تلاش خستگی ناپذیر و بهبود در موقعیت های پیشروی خود، و همچنین تولید شگفت انگیزترین گوشی های جهان تابحال دیده شده نیز اعتبار ببخشیم.

طراحی

همه شما قطعا با طراحی ارزشمند آلومینیومی دستگاه های اچ تی سی آشنا هستید، که بخصوص این مورد در وان 2014 جذاب تر شده است. بدنه تماما فلزی و چرم زیبای خاکستری تیره از HTC One M8 نیز قطعا همه را به سوی خود می کشاند. در همین حال، گلکسی اس5 به درستی ایده سامسونگ از اسمارت فون های اندرویدی را با خود یدک می کشد، طراحی دستگاه سامسونگ آشنا بنظر می آید، اما یک دوخت مارپیچی در پیرامون دستگاه هست. پس از پلاستیک براق GS4 و چرم فاکس Note 3، سامسونگ بار دیگر تصمیم گرفت تا تغییری در نما ایجاد نماید، و اینکه گلکسی اس فایو شامل نمای جدید Glam شده که با چرم پلاستیکی لاستیک مانند در پشت با الگوی سوراخ دار چشم نواز ترکیب شده است.
 


در کل، نمای هر دو دستگاه بسیار خوب است، و HTC One 2014 دارای رویکرد چشمگیرتر و ارزشمند می باشد. از لحاظ راحتی، GS5 اثبات نموده گوشی بهتری است، چنانکه ماده پلاستیکی لاستیک مانند نیز گرم و مجذوب کننده برای لمس احساس می شود، در حالی که سطح سخت و خشک از HTC One کاملا فلزی به درستی برای نگه داشتن راحت نمی باشد. از لحاظ ابعاد، هر دو گوشی واقعا خیره کننده هستند، محصول وان با ابعاد 146.36x70.6x9.35 نیز کمی بلندتر است، اما کمی کم عرض تر از Galaxy S5 با ابعاد 142x72.5x8.1 می باشد. GS5 کمی باریک تر از رقیب خود است. از لحاظ وزن، دستگاه گلکسی با وزن 145 گرم نیز نسبت به وزن 160 گرمی اچ تی سی نیز کمی سبکتر است.
 

   


هر دو دستگاه شامل کلیدهای فیزیکی عالی می باشند، چنانکه تمامی آنها برای کلیک و احساس برای لمس نیز عمدتا راحت می باشند.

یکی از برتری های گلکسی این است که شامل تاییدیه IP 67 می باشد. یعنی دستگاه ضدگرد و غبار است، بعلاوه از دستگاه می توانید تا عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه استفاده نمایید. در مقابل، محصول اچ تی سی تنها دارای تاییده IP x3 می باشد، یعنی دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم نمی باشد، و تنها می تواند در برابر ترشحات کم آب همچون باران دوام آورد.
 


صفحه نمایش

شما کدام تکنولوژی نمایشگر را می پسنیدید؟ Super LCD یا Super AMOLED .

بدون شک، نمایشگر جذاب و بسیار شفاف Super AMOLED بخصوص است. با این حال، ال.سی.دی در وان بخوبی اشباع شده و شفاف می باشد، و در کل دارای نمای طبیعی تر است. مسئله ناراحت کننده با صفحه نمایش GS5 این است که فاقد اندازه کافی رنگ قرمز می باشد، در نتیجه رنگ ها نسبتا به سمت سرد متمایل هستند. وان 2014 می تواند کمی گرمتر باشد، اما در کل تعادل رنگ بسیار بهتر است، و تصاویر بسیار واقعی تری را ارائه می دهد.

با ماکزیمم روشنایی اندکی بالاتر، اچ تی سی وان قادر به مدیریت اندکی آسان تر برای مشاهده در فضای باز می باشد، اگرچه اس فایو در این زمینه بسیار معقول و مناسب است. زاویه دید بر روی هر دو تلفن خوب بوده، گلکسی اس فایو نیز میزان روشنایی و کنتراست خود را حفظ می کند، اما اندکی از دقت رنگ را از دست می دهد، در حالی که وان رنگ ها را بسیار خوب حفظ می کند، اما فاقد کنتراست و میزان روشنایی است.
 

   


Galaxy S5 دارای برتری از لحاظ مینیموم روشنایی می باشد، چنانکه میزان روشنایی نمایشگر 2 نیت است، و در نتیجه تجربه راحت فوق العاده ای را برای مشاهده در تاریکی ارائه می دهد، مسئله ای که با نمایشگر وان 2014 با میزان روشنایی مینیموم 16 نیت امکان پذیر نیست.

اما به مشخصات کلی نگاهی می اندازیم. اسمارت فون گلکسی به نمایشگر 5.1 اینچ و وان نیز 5 اینچ مجهز شده اند. با این حال، زاویه دید اغلب بطور قابل توجهی با گلکسی بزرگتر است، از آنجایی که از دکمه های ناوبری آن-اسکرین استفاده نمی کند، همانند وان M8. نمایشگر هر دو گوشی دارای رزولوشن 1080x1920 هستند، هرچند تراکم پیکسل دستگاهها متفاوت می باشد (441ppi دستگاه ام8 در برابر 432ppi گلکسی). گرچه بنظر می آید که وان 2014 دارای اندکی برتری نسبت به رقیب در این بخش می باشد، عملا هیچ تفاوت قابل توجهی از لحاظ وضوح و جزئیات تصاویر وجود ندارد و هر دو بسیار خوب هستند.
  


رابط کاربری و قابلیت ها

با جدیدترین نسخه از رابط کاربری Sense، دستگاه وان M8 شامل یکی از رضایت بخش ترین تجربه های بصری کاربری سفارشی اندرویدی می شود. نرم افزار اچ تی سی یکپارچه، بی عیب و نقص و تقرییا سریع می باشد. خوب، در مقابل سامسونگ چگونه است؟ ما خوشحالیم که می توانیم گزارش دهیم که این رقیب سامسونگی بطور جِدی بهینه سازی را در ارائه رابط کاربری اش در جدیدترین پرچمدار خود انجام داده است، و به عنوان نتیجه، رابط کاربری TouchWiz شامل نمای مدرن تر، بهتر و کامل و عالی شده است. این همچنان به اندازه رابط رقیب خود یکپارچه است، در کل اینکه در آخرین بروزرسانی ها، ما می توانیم با خیال راحت بگوییم که هر دو شرکت تغییرات قوی اندرویدی و کاملا قابل استفاده ای را ارائه داده اند. بله، اینها هنوز بسیار متفاوت هستند، یعنی که ما نمی توانیم واقعا یک لیدر واقعی را معرفی کنیم، اما این لزوما چیز بدی نبوده، چرا که هر دو رویکردهای بسیار جذابی را در پیش گرفته اند.

رابط های Sense و TouchWiz مانند هر راه انداز دیگر اندرویدی کار می کنند، شما homescreen خود را برای ویجت ها و آیکون ها در اختیار دارید، و همچنین راه انداز اپلیکیشن وجود دارد، که بصورت عمودی و افقی به ترتیب برای وان و گلکسی اسکرول می کند. یکی از مشخصه های متمایز برای دستگاه HTC، جمع آوری اخبار و BlinkFeed اجتماعی است. هرچند، سامسونگ در حال حاضر از مشخصه Magazine تقریبا در همان شیوه استفاده نموده است، این شرکت دارای حتی My Magazine در بخش تقریبا چپ از homescreen می باشد، عینا BlinkFeed اچ تی سی. با این حال، این قابلیت را بر روی S5 همچون رقیب می توان در صورت عدم استفاده فراوان نیز غیرفعال نمود.

در مورد اپلیکیشن های هسته ای مانند phonebook و messaging، این دو کمپانی برخی کارهای بازسازی را انجام داده اند، اما بار دیگر، تولیدکنندگان در جهت مخالف یکدیگر کار کرده اند. در حالی که HTC محیط گرافیکی شفاف و سبک و راحتی را از اپلیکیشن های خود انتخاب کرده، سامسونگ به دنبال همواری و یکدست بودن رابط کاربری می باشد، و تم GUI تیره تر خود را حفظ نموده که به خوبی با نمایشگر Super AMOLED کار می کند، و البته موجب مصرف کمتر توان در زمان نمایش رنگ های تیره تر می شود.

پردازنده و حافظه

در نگاه اول ممکن است بنظر آید که هر دو دستگاه مورد بررسی ما از تراشه های تقریبا مدل برابری استفاده می کنند، یعنی اسنپدراگون 801. با این حال، با نگاه دقیق تر، معلوم شد که کمی تفاوت میان آنها هست: گلکسی اس فایو دارای قدرت اندکی بالاتر در نوع MSM8974-AC می باشد، در حالی که وان ام8 دارای نسخه MSM8974-AB با سرعت کلاک اندکی پایین تر است. بطور دقیق، پردازنده چهار هسته ای 2.5 گیگاهرتز Krait 400 در گلکسی S5 و پردازنده چهار هسته ای 2.3 گیگاهرتز Krait 400 در HTC One M8 را شاهد هستیم. از لحاظ تئوری، تراشه داخلی Galaxy S5 باید ذره ای سریعتر باشد، در عملکرد دنیای واقعی، ما شک داریم که تفاوت قابل توجه زیادی وجود داشته باشد.
 


هر دو دستگاه فوق العاده ما شامل پردازشگر گرافیکی Adreno 330 هستند، که می تواند قدرت بیشتر از حد کافی را برای تضمین فریم ریت بالا و دیگر وظایف شدید گرافیکی فراهم آورد.هر دو دستگاه شامل رم 2 گیگابایتی هستند، حتی اگرچه دستگاههایی مانند Galaxy Note 3 و Xperia Z2 شامل حافظه رم بیشتری هستند، اما تصور ما این است که 2 گیگابایت در این زمان بسیار کافی است.هر دو دستگاه در دو نسخه حافظه داخلی 16/32 گیگابایتی در دسترس هستند، اما برای تکمیل فضای ذخیره سازی نیز اسلات کارت microSD تا پشتیبانی ظرفیت 128 گیگابایت گنجانده شده است.

مشخصه های نرم افزاری

گرچه دستگاه وان 2014 شامل مشخصه جدید Duo camera شده است، اما سامسونگ برخی ویژگی های اضافی خوبی را در دستگاه جدیدش گنجانده که در هیچ یک از ارائه های اچ تی سی یافت نشده است. سنسور اثرانگشت، یک مورد از اینها است، گرچه داری بالاترین کیفیت پیاده سازی نیست، اما همچنان قابل استفاده است، و می تواند برای بازکردن امن قفل تلفن یا مجوز خرید PayPal بکار گرفته شود، که در کل جذاب است.در حالی که مانیتور ضربان قلب اختصاصی در دستگاه گلکسی درست در کنار فلاش LED گوشی هست. نه اینکه شما نمی توانید قابلیت های مشابه را با نصب اپلیکیشن های سوم شخص بر روی وان 2014 بدست آورید، اما دقت و ادغام مانیتور اس 5 نیز بهتر تصور می شود، اگرچه نتایج به یکدیگر بسیار نزدیک هستند. در کل، ما از فقدان این مشخصه ها در وان دلسرد نشده ایم.

اینترنت و اتصالات

البته، این دستگاهها دارای مرورگر کروم گوگل هستند، اما حتی می توان مرورگرهای قانع کننده تری را بر روی آنها نصب نمود. هر دو دارای برنامه های سفارشی فوق العاده سریع و توانمند هستند، نیازی به گفتن نیست، هر دو گوشی تجربه وبگردی فوق العاده ای را ارائه می دهند، چنانکه ناوبری صفحات وب سریع و هموار با هر کدام از مرورگرها می باشد.از لحاظ اتصالات، هر دو دستگاه دارای گزینه اتصالات +HSPA و LTE برای حداکثر انعطاف پذیری هستند. با این حال، اس5 به لحاظ تئوری نیز سرعت اتصالات بالاتری را بدست آورده است، هرچند شما واقعا نیازمند پوشش شبکه ایده آلی به منظور استفاده از این مزیت دارید. اگر دستگاه فاقد پوشش LTE در دسترس است، هر دو تلفن بطور پیشفرض اتصالات +HSPA را با ماکزیمم سرعت دانلود 42.2Mbit/s و آپلود 5.76Mbit/s خواهند داشت.گلکسی اس فایو از پروتوکل های 802.11 وای-فای a, b, g, n, ac و وان 2014 از 02.11 a, b, g, n, n 5GHz,ac پشتیبانی می نمایند. NFC و اینفرارد در هر دو دردسترس است، اما فقط GS5 دارای پورت microUSB 3.0 می باشد، البته One M8 شامل پورت استاندارد microUSB 2.0 است.دستگاه وان از GPS با Glonass پشتیبانی می کند، در حالی که رقیب سامسونگ تنها دارای GPS است.

دوربین

جدال بسیار کمی در پیرامون دوربین آلتراپیکسل اچ تی سی وجود دارد، چنانکه پیکسل های بزرگ و 2 میکرونی آن قادر به کاهش نویزها و ارائه عملکرد فوق العاده در شرایط نوری کم می باشند، با این حال، رزولوشن کم 4 مگاپیکسل اجازه نمی دهد تا دوربین جزئیات تقریبا کافی را برای تولید تصاویر رقابت آمیز با دیگر دوربین های برجسته ضبط نماید.خوب، بدون شک این موارد با Galaxy S5 مطرح نمی شود، چرا که دوربین 16 مگاپیکسلی دستگاه هم دارای رزولوشن بسیار بالا و هم اندازه سنسور بسیار بزرگ ”2.5/ 1 می باشد. از لحاظ اندازه دیافراگم، GS5 اندکی محدود تر از وان 2014 است: F2.2 در برابر F2.0. پایین بودن دیافراگم به این معنی است که سنسور دوربین می تواند به نور بیشتری دست یابد، اما این تنها یکی از عوامل متعددی است که نقش مهمی در تولید تصاویر ایفا می کند.
 


از لحاظ نرم افزاری، خوشبختانه سامسونگ تا حد زیادی اپلیکیشن خود را ساده نموده است. رابط جدید اپلیکیشن دوربین گلکسی اس فایو نیز تا اندازه ای بصری است، گرچه ممکن است برای کاربران دستگاههای قدیمی گلکسی برای بخش تنظیمات نیز مدت زمانی را تسخیر کند. عمدتا دلیلش این است که حالت ها و گزینه های خاص از منویی به دیگری انتقال داده شده اند و بعلاوه چند مورد جدید اضافه شده است. برای مثال، حالت HDR دیگر جزئی از حالت های تصویربرداری منوی اصلی نیست، و به منوی جدید تنظیمات کلی انتقال داده شده، که به ما دیدکلی خوبی از مجموعه تنظیمات دوربین مانند ایزو، افکت ها، حالت فوکوس، و ... را نمایش می دهد. در همین حین، چند مشخصه جدید قابل توجه همچون حالت تصویربرداری Virtual tour اضافه شده است.

خوب، حالا به اپلیکیشن دوربین وان 2014 نگاهی می اندازیم، در ابتدا یک منوی اصلی حالت های تصویربرداری با گزینه هایی همچون حالت ویدئو، Zoe camera، حالت Selfie (دوربین جلوی دستگاه) و پانوراما 360 وجود دارد. منوی تنظیمات انواعی از گزینه های مورد علاقه عکاسان واقعی را نشان می دهد، از جمله تعادل رنگ سفید، ایزو، نوردهی و افکت ها. خلاصه اینکه، هر دو اپلیکیشن دوربین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند، همه چیزها به نیازهای شما و انجام تنظیمات در بخش منوی تنظیمات بر می گردد.

جدیدترین دستگاه اچ تی سی شامل یک مشخصه متفاوت جالب در بخش دوربین به لطف راه اندازی Duo camera خود می باشد. دوربین ثانویه پشت دستگاه نیز اطلاعات عمق را ضبط می کند، و اجازه اجرای مجموعه ای از افکت های جذاب بر روی تصاویرتان را می دهد. در همین حال، گلکسی اس فایو تلاش می کند تا این قابلیت را از طریق یکی از حالت های عکسبرداری خود تکرار کند، اما به یک افکت عمق مشابه سخت تر و طولانی تر دست می یابد.
 


کیفیت تصاویر واقعی دوربین این دو دستگاه چگونه است؟ اولین نکته ای که ما متوجه شدیم عدم وضوح رزولوشن و جزئیات در تصاویر وان می باشد. اگر تصاویر را بصورت zoomed out شده نگاه کنیم، نیز تفاوت بزرگی وجود ندارد، اما باید آنها را در اندازه واقعی بررسی نمایید، که بلافاصله به میزان وضوح داده های ضبط شده در تصاویر گلکسی پی می بریم. در حالی که هر دو دوربین به نمایش تن رنگ های تقریبا طبیعی تر تمایل دارند، برای ما بنظر می رسد که GS5 دارای برتری اندکی در این زمینه است، چنانکه تصاویر وان کمی سردتر از حد لزوم می باشند. در بخش نوردهی، گلکسی اس فایو بار دیگر برتر است، چنانکه در اکثر موارد، این دستگاه برای تنظیمات اندکی مناسبتر از دوربین UltraPixel وان 2014 است، تصاویر آن زنده تر و سایه روشن تر ظاهر می شوند.

از دیگر برتری های دوربین S5 مسئله ضبط ویدئو است. نه تنها شامل حالت 4K rec است، بلکه کیفیت ویدئوها عمدتا بهتر است، بار دیگر به دلیل رنگ های واقعی تر و زنده تر. هر دو دوربین فاقد تثبیت کننده تصویر نوری هستند.

زمانی که در مورد ارزش های افزوده صحبت می کنیم، دستگاه وان با راه انداز Duo camera و افکت ها خودنمایی می کند. همانطور که در ابتدای این بخش گفتیم، بزرگترین مزیت نیز داشتن دوربین ثانویه است که توانایی تولید تصاویر با عمق میدان نسبتا آسان است. با این حال، S5 دارای قابلیت مشابه است بدون نیاز به داشتن دوربین ثانویه برای انجام وظایف. مورد جالب در مورد GS5 این است که آن می تواند بر روی اشیا بسیار نزدیک به سنسور فوکوس نماید، و بسادگی تمامی چیزها در پس زمینه را حذف کند. این عالی است چنانکه شما از تصاویر ماکرو لذت می برید. در زمان تصویربرداری پرتره (portraits)، اس 5 دارای حالت Selective Focus است که افکت های مشابه با وان 2014 را ایجاد می کند، هرچند آنقدرها هم چشمگیر و برجسته نمی باشند.

چند رسانه ای

خبر خوب این است که در این بخش با دو اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگ و شفاف روبرو هستیم. 5 و 5.1 اینچ دستگاههای وان و گلکسی نیز دارای فضای دید بیش از حد کافی می باشند. هرچند، Samsung Galaxy S5 در اینجا دارای برتری است، چنانکه آن دکمه های ناوبری آن-اسکرین ندارد، بنابراین بهره مندی از تمامی بازی ها و اپلیکیشن های سوم شخص بر روی نمایشگر فول را می دهد.

به این مسئله توجه داشته باشید دو دستگاه از دو رویکرد متفاوت برای بازفرآوری رنگ ها بر روی نمایشگر استفاده می کنند، GS5 بیشتر غیرواقعی است، در حالی که M8 زرق و برق دار نیست، اما رنگ ها دقیق تر هستند. در حقیقت، این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام یک از تلفن ها را ترجیح می دهید، اما از نظر ما، شما قطعا با هر یک از تلفن ها لذت خواهید برد، چنانکه هر دو براحتی از آنچه انجام می دهند نیز مدرن هستند.

اسپیکرهای استریو BoomSound از HTC One M8 جزء مشخصه های کلیدی هستند، و ما باید بگوییم که اینها واقعا برای افزایش تجربه های مدیای ما بسیار خوب کار می کنند، بخصوص در زمان تماشای ویدئو و اجرای بازی ها. از سوی دیگر، صدای خروجی اسپیکر تک Galaxy S5 بسیار بلند است، اما واقعا به همان اندازه از عمق و وضوح اسپیکرهای رقیب را تحویل نمی دهد.

پخش موسیقی بر روی هر دو تلفن قابل قبول ولی نه عالی است. بار دیگر، HTC One M8 دارای تصاویر خیره کننده تر است، اما پلیر GS5 بسیار تازه است، بعلاوه شامل چند گزینه عالی برای پخش می باشد. Earphones دستگاه وان 2014 به صدای کمی زنده تر بطور کلی تمایل دارد، دارای یک بیس خوب و ضخیم است. همین مورد در GS5 بد نیست، اما برای جلب توجه ما با صدای بیش از حد یکنواخت خود نیز ناتوان بوده است.

کیفیت تماس

در این بخش ما گوشی HTC One M8 ترجیح می دهیم، چرا که earpiece دستگاه تن صدای بلند و واضحی را تحویل می دهد، بدون ارائه صدایی تصنعی یا زیر. از سوی دیگر، Galaxy S5 دارای ولوم خوبی است، اما صدا کمی مبهم و نامشخص است. در سوی دیگر خط تلفن، بار دیگر همه چیزها بلندتر هستند، اگرچه صدای میکروفون Galaxy S5 ما را تحت تاثیر قرار نداده است. One M8 از این لحاظ کمی بهتر است.

بلندگوی تک Galaxy S5 دارای صدای قوی و عمیق فوق العاده ای است، تا زمانی که شما آهنگ های خود را از طریق اسپیکرهای stereo BoomSound از One M8 پخش می کنید، که صدا حتی بهتر است! حقیقت را بگوییم، ما بسیار خوشحالیم که سامسونگ توجه به تمامی جنبه های دستگاه خود برای ارائه نموده است. با این حال، بلندگوهای جلو استریو BoomSound دستگاه وان 2014 نیز از لحاظ بلندی و عمق صدا بی رقیب هستند.

باتری

هر دو دستگاه می بایست عمر باتری خوبی را ارائه دهند. طبق گفته تولیدکنندگان، زمان مکالمه دستگاه گلکسی 21 ساعت و وان 2014 نیز 20 ساعت برآورد شده است، زمان استندبای نیز 20.7 روز برای دستگاه وان در برابر 16.2 روز دستگاه GS5 است. طبیعتا، عمر باتری به نحوه الگوی استفاده شما از دستگاه مورد نظر بستگی دارد.

نتیجه گیری

خوب، انتخاب یکی از دو اسمارت فون واقعا تصمیم دشواری است. اینها دو دستگاه فوق العاده هستند، که می توانند تجربه کاربری شگفت آوری را در اکثر قسمت ها ارائه دهند. برخی استثنائات نادر هم مانند دوربین UltraPixel دستگاه وان 2014 وجود دارد، که موجب شده تا در این بخش نسبت به رقبای خود از لحاظ کیفیت عقب تر قرار گیرد، و از سوی دیگر رنگ ها تا حدودی بر روی نمایشگر AMOLED دستگاه Galaxy S5 غیرطبیعی هستند.

اگر این نقاط ضعف را در نظر نگیریم، این واضح است که شما بسادگی نمی توانید با هر یک از اینها اشتباه کنید، چرا که آنها با مشخصه های بسیار خوب زیادی برای تکمیل ویژگی های اصلی خود بسته بندی شده اند. مشخصه اصلی و متمایز HTC One M8، طبیعتا طراحی کاملا فلزی و ارزشمند آن است، چیزی که شما با بدنه پلاستیکی سوراخ سوراخ دار بدست نمی آورید. بدون شک احساس می شود که وان ام8 نسبت به رقیب محصول گران تری است، اما هر دو دستگاههای جذابی هستند. دستگاه گلکسی از لحاظ فیزیکی برای استفاده اکثریت افراد راحت تر است، و این مسئله به قطع یقین نباید نادیده گرفته شود.

بار دیگر دستگاه Galaxy S5 ثابت کرده که یک گام با دوربین فوق العاده خود جلوتر است، اما وان دارای طراحی ارزشمند، نمایشگر با نمای طبیعی تر و اسپیکرهای بهتر است. انتخاب با شماست!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها