کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کواکبیان: نکند ملت ما را خانه‌تکانی کند


کد خبر : ۴۴۳۰۲یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱:۵۴۶۵۰ بازدید

دو نماینده مجلس در نطق‌های خود فساد در قوای سه‌گانه و انفعال دستگاه‌ها برای حل مشکلات انباشته‌شده را مورد انتقاد ...

دو نماینده مجلس در نطق‌های خود "فساد" در قوای سه‌گانه و انفعال دستگاه‌ها برای حل "مشکلات انباشته‌شده" را مورد انتقاد قرار دادند. کواکبیان به شدت به روحانی حمله کرد. محمود صادقی هم گفت: چرا با مفسدان همکاری می‌کنیم؟

مصطفی کواکبیان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان‌‌دستور خود در روز یکشنبه (۲۶ آذر) انتقادهای تندی را متوجه قوای سه‌گانه کرد و با اشاره به ناتوانی و انفعال در حل "مشکلات انباشته‌شده"، مجلس را نیز در کنار دولت در این امر "مقصر" دانست. او گفت که قصد دارد در نطق خود "بدون هرگونه محافظه‌کاری درباره برخی مشکلات سه قوه" سخن بگوید.

کواکبیان گفت: «رئیس مجلس ما هم موضوع را به شوخی و خنده و تمسخر می‌گیرد. راستی چرا رئیس مجلس ما به جای اینکه خودش را سخنگوی مجلس بداند، همه کاره مجلس می‌داند؟».

این نماینده اصلاح‌طلب با اشاره به وظایف مجلس در تلاش برای حل مشکلات مختلف و به‌خصوص "ابرچالش بیکاری"، خواستار آغاز "شفافیت مالی" از خود مجلس شد. او افزود: «ما برای انجام وظایف خود و پاسخگویی به مطالبات مردم بیش از یک سال زمان نداریم و قرار بود مجلس را خانه‌تکانی کنیم، نکند که ملت ما را خانه‌تکانی کند».



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها