کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقال خط تولید وانت پیکاپ ریچ به شرکت زامیاد


کد خبر : ۴۴۲۸۷یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۴۵۳۶۸۴ بازدید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ ...
انتقال خط تولید وانت پیکاپ ریچ به شرکت زامیادانتقال خط تولید وانت پیکاپ ریچ به شرکت زامیاد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" در آینده ای نزدیک از پارس خودرو به زامیاد منتقل خواهد شد.
  
به گزارش ایران جیب از شرکت سایپا، محسن جهرودی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این مطلب افزود: با انتقال خط تولید وانت پیکاپ تک کابین و دو کابین "ریچ" به شرکت زامیاد به عنوان شرکتی باسابقه و پیشرو در زمینه تولید وانت، ضمن استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی و انسانی در این شرکت، دیدگاهمان به مقوله تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا را تخصصی تر می نماییم.

وی در ادامه به نگاه ویژه سایپا به تولید خودروهای مسافری اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا،  به زودی تولید مجدد اتوبوس در شرکت زامیاد آغاز می شود. گفتنی است، وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که تولید آن از سال 1393 در شرکت پارس خودرو آغاز شده است .این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان پیکاپ ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد.

"ریچ "علاوه بر قابلیت آفرود داشتن و عبور از موانع ناهموار، برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود که می توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد.

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ترمز ضد قفل ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، قفل مرکزی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها جلو ، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی و سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و پورت USB از آپشن های وانت ریچ است



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها