کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رتبه 67 سرعت دانلود برای ایران


کد خبر : ۴۴۲۰۸جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳:۴۴۲۶۶۹ بازدید

ایران در فهرست رتبه بندی شاخص سرعت دانلود موبایل جهان توسط Speedtest.net، به رتبه 67 دست یافت. این شاخص در ایران ...

ایران در فهرست رتبه بندی شاخص سرعت دانلود موبایل جهان توسط Speedtest.net، به رتبه 67 دست یافت. این شاخص در ایران 16.74 مگابایت برثانیه محاسبه شده که از رقم 20.28 مگابایت برثانیه متوسط جهانی کمتر است.

طبق سنجش‌هایSpeedtest  سرعت دانلود موبایل جهان طی ۱۲ ماه گذشته ۳۰.۱ درصد و سرعت آپلود موبایل نیز ۳۸.۹ درصد افزوده شده است. ابزار شاخص جهانی Speedtest  که سرعت اینترنت را در سراسر جهان رصد می کند همچنین نشان داد سرعت دانلود پهنای باند ثابت نیز ۳۱.۶ درصد بهبود یافته است. این درحالی است که متوسط سرعت دانلود موبایل ۲۰.۲۸ و دانلود پهنای باند ثابت ۴۰.۱۱ مگابایت برثانیه اعلام شده است.

طبق این شاخص، سرعت دانلود موبایل در ایران ۱۶.۷۴ مگابایت برثانیه و سرعت آپلود موبایل ۸.۳۷ مگابایت بر ثانیه  است. در همین راستا رتبه ایران در این بخش ۶۷ است.  اما در حوزه سرعت دانلود با پهنای باند ثابت، ایران با سرعت دانلود ۱۰.۲۸ مگابایت برثانیه و آپلود ۴.۹۲ مگابایت بر ثانیه در رتبه ۱۰۵ قرار دارد.

این درحالی است که نروژ با سرعت دانلود موبایل ۶۲.۶۶ مگابایت برثانیه در رتبه اول این فهرست قرار دارد. پس از آن هلند با سرعت ۵۳.۰۱  مگابایت بر ثانیه و ایسلند با ۵۲.۷۸ مگابایت بر ثانیه قرار گرفته اند.

 Speedtest.net یک خدمت مبتنی بر وب است که تحلیلی رایگان از پارامترهای دسترسی به اینترنت در سراسر جهان فراهم می کند. این وب سایت که به شرکت Ookla' تعلق دارد آگوست گذشته ابزار «شاخص جهانی Speedtest » را رونمایی کرد که سرعت اینترنت را در سراسر جهان رصد می کند. /مهر



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها