کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بررسی وضعیت قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران


کد خبر : ۴۴۱۲۳چهارشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۲۴۲۷۱۳ بازدید

برای سومین روز متوالی روند رو به رشد قیمت اهن آلات در بازار داخلی قابل مشاهده است. این روند افزایشی را می توان نشانه مهمی ...

آهن‌پرایس- برای سومین روز متوالی روند رو به رشد قیمت اهن آلات را در بازار داخلی کشور قابل مشاهده است. این روند افزایشی را می توان نشانه مهمی در بازار آهن آلات دانست که باتوجه به گسترش این شرایط امکان اثر گذاری بر روی دیگر بازارهای مشابه وجود دارد و در نتیجه می تواند موجب حمایت از دیگر بازارها شود. یکی از دلایل این افزایش قیمت را می توان افزایش قیمت آهن الات جهانی دانست.

با توجه به این شرایط در بازار بورس هنوز برای بازاراهن الات و پتروشیمی تغییرات به حد خود نرسیده است. در صورتی که این افزایش قیمت به بازار بورس هم منتقل شود می تواند تعیین کننده جهت گیری عمده این بازار باشد.با توجه به شواهد موجود، قیمت مصنوعات در روز سوم هم با افزایش مواجه گردید و این افزایش قیمت آهن آلات در مقایسه با روزهای قبل افزایش بیشتری داشته است.

در این در شرایطی اتفاق افتاده که هنوز بعضی از تامین کنندگان این محصول قیمت های خود را بیش از حد افزایش نداده اند افزایش قیمت آهن آلات در سه روز گذشته تدریجی بوده و در هر روز تقریبا 10 تومان افزایش داشته است. ادامه این روند امید به افزایش قیمت اهن را در زمستان بیشتر می کند. در حال حاضر سرمای هوا مانع از افزایش بیشتر قیمت ها شده است، با توجه به اینکه میزان تقاضا در بازار آهن برای خرید محصولات کاهش یافته است، در نتیجه افزایش بیشتر قیمت در هاله ای از ابهام قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها