کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت نهایی می شود


کد خبر : ۴۴۰۷دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷:۴۶۸۷۸۱ بازدید

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از نهایی شدن دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری ...

 عضو ناظر مجلس در شورای رقابت از نهایی شدن دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تا 15 اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال 93 تا 15 اردیبهشت نهایی می شود.

 محمد علی مددی درباره زمان تعیین تکلیف برای دستورالعمل قمیت گذاری خودرو تصریح کرد: به دنبال تعیین مکانیزم قیمت گذاری خودرو در سال گذشته، اخیرا نیز در کارگروه های ویژه این شورا مسائل مربوطه مطرح شد و در راستای نهایی کردن فرمول قیمت گذاری خودور برای سال 93 فعالیت می کنیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه شورای رقابت در جلسه چهارشنبه هفته گذشته پیشرفت خوبی در زمینه بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو داشت، تصریح کرد: تا دو هفته آیند مکانیزم قیمت گذاری خودرو را با در نظر گرفتن حمایت از تولید و مصرف نهایی می کنیم.وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان کارگروه های مربوطه در شورای رقابت دستور العمل قیمت گذاری خودرو برای سال 93 تا 15 اردیبهشت نهایی می شود.

مددی با پیش بینی نتیجه تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و تاثیر آن در قیمت های فعلی گفت: با توجه به کاهش نرخ تورم بخشی به نظر می رسد قیمت خودرو کاهش یابد.عضو ناظر مجلس در شورای رقابت، با تاکید بر اینکه وظیفه شورای رقابت خروج محصولات از انحصار و ایجاد رقابت بین کالاهای انحصاری است، افزود: با ایجاد رقابت بین خودروسازان قیمت ها قطعا متعادل می‌شود و افزایش نمی‌یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها