کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش عوارض خروج از کشور فرصتی برای توسعه گردشگری


کد خبر : ۴۴۰۴۴دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰:۳۸۵۲۶۸ بازدید

نوبخت گفت: برای سفرهای زیارتی 50 درصد تخفیف قرار داده شده است تا افرادی که قصد سفرهای زیارتی دارند با مشکلاتی روبرو نشوند.

ایلنا- صبح امروز محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره افزایش عوارض خروج از کشور گفت: همه کشورها عوارض خروج از کشور دارند و این یک مسئله معقول است در ایران حدود 9 میلیون و 200 هزار نفر سفر خارجی می‌کنند که به دسته سفرهای سیاحتی و زیارتی تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: برای سفرهای زیارتی 50 درصد تخفیف قرار داده شده است تا افرادی که قصد سفرهای زیارتی دارند با مشکلاتی روبرو نشوند.

نوبخت با بیان اینکه مساله افزایش عوارض خروج کشور به منظور افزایش اعتبارات و تامین منابع گردشگری انجام شده گفت: اگر عوارض خروج کشور سه برابر شده است چهار برابر به گردشگری ارائه شده همانطور که آقای مونسان گفته منابع گردشگری از 40 میلیارد تومان به 160 میلیارد تومان افزایش یافته است در حقیقت افزایش عوارض خروج از کشور برای توسعه گردشگری ایران است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هر کسی که سفر خارجی می‌کند در حقیقت فرصتی دارد تا در توسعه گردشگری ایران سهیم باشد و این عوارض می‌تواند حافظ گردشگری باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها