کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد مرگبار دو دستگاه خودرو در بزرگراه شهید یاسینی + تصاویر


کد خبر : ۴۳۹۴۸شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۲۴۱۲۵۱ بازدید

برخورد بامدادی یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد بامدادی یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیونت، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایران جیب از آتش نشانی تهران، این حادثه ساعت 2:45 بامداد روز گذشته رخ داد و پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید یاسینی(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل شهید کلاهدوز رساندند.

غلام یزدانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در این خصوص گفت: در محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است، به شدت با یکدیگر برخورد کرده و براثر این حادثه، سرنشینان خودرو سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، مشغول امداد رسانی به سرنشینان خودرو سواری شدند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودرو سواری را بریدند و هر سه نفر سرنشینان خودرو سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد یکی از سرنشینان(خانم 19 ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر(دو نفر مرد حدودا 27 ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.


lb7y7h8ne5t4zj97fzac.jpg

78awjh4jlv46brgu8qb.jpg

99nuuv9d5m57vqy3vq0f.jpg

i0qf9uw4ew51ei9dnq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها