کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با این قیمتها آپارتمان نخرید


کد خبر : ۴۳۷۲شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵:۳۰۶۷۸۷ بازدید

سقف مناسب و قابل قبول قیمت برای واحدهای مسکونی نوساز در محدوده خیابان‌های انقلاب، فلسطین، بلوارکشاورز، وصال شیرازی و طالقانی به نقل از سایتهای فروش ، متری 5 میلیون و 860 هزار تومان عنوان شده است.

همچنین کمترین قیمت رایج برای واحدهای مسکونی نه چندان قدیمی‌ساز در خیابان‌های مذکور، متری 3 میلیون و 180 هزار تومان از سوی این سایت اعلام شده است.

بررسی قیمت‌های پیشنهادی فروشی این دسته از واحدهای مسکونی که در این پنج محدوده مرکزی تهران واقع شده‌اند، نشان می‌دهد که اکثر قیمت‌ها از نرخ‌های منصفانه نیز برخوردار هستند و عده کمی از فروشنده‌ها واحدهای خود را بیش از قیمت عرف منطقه، قیمت گذاری می‌کنند.

برای مثال: یک واحد مسکونی 80 متری نوساز در خیابان فلسطین متری 5 میلیون و 100 هزار تومان از سوی مالک در این سامانه مجازی ارزش‌گذاری شده است درحالی که طبق بررسی‌های میدانی این سامانه، حداکثر و حداقل قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این محل بین 3 میلیون و 240 هزار تا 5 میلیون و 40 هزار تومان تعیین شده است.

علاوه براین در خیابان طالقانی واحدی به متراژ 100 متر مربع، 9 سال ساخت متری 5 میلیون تومان برای فروش اعلام شده است، اما بازه قیمت چنین واحدی در ازای هر متر مربع بین 3 میلیون و 180 هزار تا حداکثر 4 میلیون و 990 هزار تومان است که به این ترتیب مشخص می‌شود قیمت این واحد فروشی، تاحدودی بیشتر از عرف منطقه پیشنهاد شده است.

البته در بین واحدهای مسکونی گران‌قیمت و قیمت‌های منصفانه، برخی از فروشنده‌ها واحدهای خود را کمتر از نرخ منصفانه نیز به بازار عرضه می‌کنند.با این حال، رکود موجود در معاملات، مانع آن خواهد شد که فروشنده‌ها بتوانند قیمت‌هایی بیش ‌از عرف منطقه را وارد بازار خرید کنند.

در این شرایط، دلالان ملک نیز انتظار می‌رود مسیر رایزنی و دلالی را بیشتر به سمت خواسته طرف تقاضا تنظیم کنند تا امکان انجام معامله فراهم شود.

در سامانه های فروش، قیمت‌های مناسب یا به اصطلاح منصفانه با رنگ سبز و نرخ‌های گران و بالاتر از عرف منطقه، با رنگ قرمز نمایش داده می‌شود که علی‌القاعده نرخ‌های قرمز به معنی غیرقابل قبول بودن آنها است و خریداران باید از خرید چنین آپارتمان‌هایی پرهیز کنند.


0e40a5frywoh95d13xcj.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها