کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییرات ثبت شده در قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه


کد خبر : ۴۳۷۰۸چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۳۴۵۹۵ بازدید

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی تحت تاثیر آزمایش موشکی کره شمالی با افزایش روبرو شده است.

سایت طلا در گزارشی نوشت: بازارهای بین‌المللی در آغاز مبادلات روز چهارشنبه تحت تاثیر آزمایش موشک بالستیک کره شمالی قرار داشته است. بر اساس این گزارش قیمت طلا در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو شده و قیمت پالادیوم نیز به بالاترین سطح خود در 17 سال اخیر رسیده است. قیمت هر اونس طلا امروز با افزایش نسبی همراه شده و به بیش از 1295 دلار رسیده است. قیمت هر اونس پالادیوم نیز به بیش از 1024 دلار رسیده است. قیمت پالادیوم روز گذشته برای لحظاتی به بیش از 1028 دلار رسید که این رقم از فوریه 2001 میلادی بی سابقه بوده است.

کره شمالی یک فروند موشک بالستیک قاره پیما را آزمایش کرده است که در نزدیکی سواحل ژاپن فرود آمده است. برخی کارشناسان نظامی هشدار می دهند که واشنگتن اکنون در تیررس موشک های کره شمالی قرار دارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز گفته است که ایالات متحده مراقب رفتارهای کره شمالی پس از شلیک موشک جدید است و رویکرد اصلی آمریکا برای مقابله با کره شمالی تغییر نمی کند.

انتشار آمارهای اقتصادی امیدوار کننده در آمریکا موجب شده است تا ارزش دلار در برابر ین ژاپن امروز با افزایش روبرو شود. شلیک موشک کره شمالی هنوز تاثیر چندانی بر بازار ارز نداشته و سرمایه گذاران منتظر واکنش آمریکا به این اقدام کره شمالی هستند.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه نوامبر به بالاترین سطح خود در 17 سال اخیر رسیده است. قیمت مسکن در آمریکا نیز طی ماه سپتامبر با رشد چشمگیری روبرو شده است.

در حالی که کمیته مالی سنای آمریکا با طرح اصلاحات مالیاتی موافقت کرده است، سرمایه گذاران منتظر رای گیری نهایی سنا در روز پنجشنبه هستند. نتایج این رای گیری می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات بازارهای بین المللی به خصوص طلا داشته باشد.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز در مبادلات روز چهارشنبه با افزایش روبرو شده است. به نظر می رسد نگرانی ها نسبت به سقف بدهی های دولت آمریکا طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو طی ساعات آینده تاثیر مهمی بر قیمت جهانی کالاهای راهبردی به خصوص طلا خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها