کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه حضور لوئیز فیگو در برنامه 90 چقدر است؟


کد خبر : ۴۳۷۰۶چهارشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۱۳۱۳۶ بازدید

روز جمعه مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی‌ 2018 برگزار می‌شود و به همین بهانه برنامه پرمخاطب‌ 90‌ در همین روز از ساعت‌ 17:30 روی آنتن خواهد رفت.

روز جمعه مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی‌ 2018 برگزار می‌شود و به همین بهانه برنامه پرمخاطب‌ 90‌ در همین روز از ساعت‌ 17:30 روی آنتن خواهد رفت.

عادل فردوسی‌پور به‌ عنوان ‌‌تهیه‌کننده و مجری‌90، ویژه‌ برنامه جذابی را برای قرعه‌کشی جام‌جهانی تدارک دیده که یکی از بخش‌های آن حضور لوئیز فیگو به عنوان میهمان ویژه برنامه خواهد بود. مسلما حضور فیگو به عنوان یکی از ستارگان فراموش‌نشدنی دنیای فوتبال برای مخاطبان برنامه‌90 جذاب خواهد بود اما ‌‌‌ای کاش فردوسی‌پور برای افکار عمومی یا اهالی فوتبال توضیح بدهد که هزینه سفر اسطوره فوتبال پرتغال به ایران و حضور در برنامه‌اش چقدر بوده است؟ مسلما خیلی‌ها دوست دارند بدانند فیگو چقدر پول گرفته که حاضر شده هم‌زمان با مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی، رنج سفر طولانی را به جان بخرد و از بین چندین پیشنهاد برنامه‌90‌ را انتخاب کند.

فیگو به عنوان یکی از محبوب‌‌‌‌ترین چهره‌های دنیای فوتبال مسلما برای حضور در ویژه برنامه قرعه‌کشی جام‌جهانی پیشنهادات دیگری هم داشته و برنامه‌90 در یک رقابت تلویزیونی توانسته‌ با ارائه پیشنهادی بهتر ستاره سابق رئال را برای حضور در ایران متقاعد کند. با توجه به سیاست‌های سازمان صدا‌و سیما نمی‌توانیم منتظر این باشیم که فردوسی‌پور هزینه سفر فیگو به ایران و حضور او در ویژه برنامه‌90 را اعلام کند اما با نگاهی به دستمزد درخواستی سلبریتی‌ها برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی می‌توان در‌مورد برنامه‌90‌ و فیگو هم به یک رقم حدودی رسید. برای روشن شدن موضوع ابتدا سری می‌زنیم به برنامه‌های وطنی با میهمانان وطنی. شاید جالب باشد که بدانید هنرپیشه‌های وطنی برای حضور در ویژه برنامه‌های تلویزیونی بین 5 تا‌10‌سکه تمام بهار آزادی به عنوان دستمزد می‌گیرند.

این تعداد سکه برای حضور در ویژه برنامه‌های شب عید به‌20‌ سکه معادل‌ 28‌ میلیون تومان می‌رسد. البته این مبلغ برای سوپراستارها ممکن است به‌50 میلیون تومان هم برسد. با یکی از تهیه‌کنندگان همین ویژه برنامه‌ها تماس گرفتیم و او در بین صحبت‌های خود به برنامه‌های خارج از تهران هم اشاره‌ و عنوان کرد که بازیگران برای حضور در این برنامه‌ها مبلغ بیشتری می‌گیرند. حال تصور کنید که یک سلبریتی با آوازه و شهرت لوئیز فیگو رقم درخواستی خود را برای یک سفر طولانی به ایران چند برابر افزایش می‌دهد؟ با بررسی دستمزد فوق ستارگان دنیای فوتبال برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی به حل معمای فیگو و برنامه‌90 نزدیک‌‌تر می‌شویم. ستارگان دنیای فوتبال برای حضور در برنامه‌های تخصصی پولی طلب نمی‌کنند اما اگر ‌‌تهیه‌کننده یک شوی تلویزیونی قصد داشته باشد به واسطه حضور چهره‌های محبوب دنیای فوتبال تعداد مخاطبان برنامه خود را افزایش دهد، باید حسابی دست به جیب شود. ستارگان دنیای فوتبال برای حضور در یک برنامه تلویزیونی به ‌طور میانگین 25 تا‌60 هزار دلار دستمزد می‌گیرند که این رقم با توجه به مسافت و موضوع برنامه می‌تواند 3 تا 5 برابر افزایش داشته باشد.

با توجه به مسافتی که فیگو برای حضور در برنامه‌90 طی می‌کند و از آن مهم‌تر هم‌زمانی برنامه با قرعه‌کشی جام‌جهانی به‌ ‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در سراسر دنیا، مسلما باید حداکثر دستمزد را برای ستاره سابق رئال و بارسا در نظر بگیریم. این بدین‌معناست که رقم پرداختی برنامه‌90 برای حضور فیگو در این برنامه چیزی حدود 150 تا 200 هزار یورو‌‌ست که باید به آن هزینه رفت‌و آمد و اقامت در لوکس‌‌‌‌ترین هتل تهران را هم اضافه کنیم. هر‌چند‌ نمی‌توان در این‌خصوص با قاطعیت اظهار‌نظر کرد اما با توجه به برآوردهای صورت گرفته به نظر می‌رسد حضور فیگو در تهران برای شرکت در برنامه‌90  حدود یک میلیارد تومان آب خورده‌؛ هزینه‌‌‌ای که البته قابل‌توجیه است و با توجه به هزینه آگهی‌های بین ویژه برنامه قرعه‌کشی جام‌جهانی فقط در چند ثانیه جبران خواهد شد. / روزنامه خراسان



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها