کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید ملک جدید برای شستا دروغ است


کد خبر : ۴۳۶۸۸سه شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱:۵۶۱۶۰۶ بازدید

مدیرعامل شستا با رد هرگونه خرید املاک جدید برای این هلدینگ، گفت: برای اینکه بدهی‌های بانکی بابت 1600 میلیارد تومان وامی که دریافت کرده‌ایم را ..

مدیرعامل شستا با رد هرگونه خرید املاک جدید برای این هلدینگ، گفت: برای اینکه بدهی‌های بانکی بابت 1600 میلیارد تومان وامی که دریافت کرده‌ایم را بپردازیم در حال فروش املاک مازاد خود هستیم.

مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در جریان خرید ملکی با کاربری اداری در بلوار فرهنگ سعادت‌آباد برای شستا هستید، یا خیر؟، اظهار داشت: اگر چنین ماجرایی را به شستا وصل کرده‌اند، باید بگویم که دروغ است؛ چنانکه ما اکنون در حال فروش املاک مازاد خود هستیم.

وی افزود: شستا به علت بدهی‌های بانکی و پرداخت سودهای کلان در حال واگذاری املاک مازاد  است؛ مگر آنکه طرف خرید هلدینگ‌ها و شرکت‌های ما باشند اما با این حال آنها هم بدون مجوز ما کاری نمی‌کنند؛ بنابراین تا این جا بدانید که تمام دارایی‌های مازاد را شناسایی کرده‌ایم که از طریف آگهی و تشریفات قانونی به فروش خواهند رسید.

مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا بدهی‌هایمان را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: سالانه مبالغ قابل توجهی به عنوان سود به نظام بانکی پرداخت می‌کنیم؛ بنابراین ما اطمینان می‌دهیم که هیچ ملکی را خریداری نمی‌کنیم.

لطفی افزود:  در حال ادغام برخی شرکت‌هایمان هستیم و به همین دلیل ملک اضافه‌ می‌آوریم؛ کما اینکه ملکی را در ونک برای فروش گذاشته‌ایم که با انجام اقدامات کارشناسی و تشریفات قانونی انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر سود به بانک‌ها می‌دهید، گفت: ما 1600 میلیارد تومان تسهیلات گرفته‌ایم که حداقل با نرخ 20 درصد سود باید آنها را بازپرداخت کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها