کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تویوتا کمری جدید با 2000 قطعه جدید


کد خبر : ۴۳۶۷شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰:۳۲۱۲۴۰۱ بازدید

:در نمایشگاه خودروی نیویورک امسال، خودروی کمری تویوتا جلب توجه کرد. خوب حالا 12 سال است که کمری عنوان پرفروش ترین خودروی سدان ایالات متحده را یدک می کشد و برای حفظ این عنوان باید بجنگند.
تویوتا کمری جدید با 2000 قطعه جدیدتویوتا کمری جدید با 2000 قطعه جدید

در سال 2011 با این که تویوتا از صفات «طراحی پیچیده و بی پروا» برای کمری 2011 استفاده کرد اما منتقدان در آن هیچ چیز غیرمعمول و خارق العاده ای نیافتند.

معمولا زمانی که مدل یا طراحی جدید به بازار عرضه می شود حداقل 5 سال به آن فرصت می دهند تا شانس خود را در بازار امتحان کند اما تویوتا در مورد کمری که در سال 2011 با طراحی جدید عرضه شد حساسیت ویژه ای دارد و هنوز 5 سال نشده در طراحی آن تجدید نظر کرده و کمری کاملاً جدید را در نمایشگاه نیویورک امسال در معرض نمایش قرار داده است.

تویوتا می گوید می خواهد بهترین کمری همه زمان ها را عرضه کند و به همین دلیل کمری جدید بهتر از نسل های قبل با خانواده ها ارتباط برقرار می کند هم از لحاظ حسی و هم از لحاظ منطقی.

کمری جدید 2 اینچ (5سانتیمتر) بلندتر و 1.5 سانتیمتر عریض تر از مدل قبلی است و ثبات و فرمان پذیری آن بهتر شده است. فرمان آن الکترونیکی است و به ادعای تویوتا خیلی بهتر از نسل قبلی است. تعداد نقاط جوش در درب های این خودرو افزایش یافته تا به استحکام آن افزوده شود. و در کل کمری جدید 2000 قطعه جدید دارد. به غیر از سقف تمامی ورق های مورد استفاده در بدنه ی این خودرو تغییر یافته است.

کمری 2015 که از پاییز امسال راهی بازار فروش می شود قطعات و مجموعه های مشترک زیادی با خودروی لوکس لکسوس ES 350 دارد.

در تزئینات داخل اتاق خودرو از مواد مرغوب تر استفاده شده و چیدمان و نحوه قرار گرفتن کنسول و استایل آن به کلی تغییر کرده و روی داشبورد یک صفحه نمایش 4 اینچی قرار گرفته است. عایق ها و کفپوش این خودرو به دلیل استفاده از مواد جدید به میزان بیشتری از ورود صدا و گرد و خاک جلوگیری می کند.

نسل هفتم کمری در سال 2012 با 31 درصد رشد فروش مواجه شد اما در سال 2013 فقط 1 درصد رشد را تجربه کرد. تویوتا در سال 2013 رقبایی مثل هوندا آکورد، نیسان آلتیما و فورد فیوژن را در بغل گوش های خود تجربه کرد و در دو ماه اول سال 2014 حتی آلتیمای نیسان موفق شد از کمری در فروش سبقت بگیرد.

در سال 2013 سگمنت خودروهای سدان فقط 1 درصد رشد داشت در حالی که کل فروش صنعت خودرو در سال 2013 حدود 8 درصد رشد کرد.

sqzgic55edtbsf5bel1z.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها