کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رقیب جدی لکسوس NX در تهران رونمایی شد + حدود قیمت


کد خبر : ۴۳۶۴۴سه شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۲۵۱۲۵۹۰ بازدید

شرکت آرین موتور تابان نماینده محصولات DS فرانسه برای اولین بار از کراس اوور پرمیوم DS7 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.
رقیب جدی لکسوس NX در تهران رونمایی شد + حدود قیمترقیب جدی لکسوس NX در تهران رونمایی شد + حدود قیمت

عصرخودرو- این کراس‌اوور جدید ضمن بهره گیری از پیشرانه 1.6 لیتری توربو با حداکثر توان 163 اسب بخار به امکانات قابل توجهی نظیر سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کنترل چسبندگی به جاده، دوربین با قابلیت دید در شب ، چراغ های LED مجهز به سنسور نور و تنظیم میزان روشنایی، حالت های متنوع سیستم روشنایی با سیستم DS LED Vision در سرعت ها و شرایط جاده ای متفاوت ، رینگ های طرح الماس 18 اینچی ، نمایشگر 12اینچی ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و ... مجهز شده است.

DS 7 جدیدترین محصول DS فرانسه است که همزمان با جهان در ایران نیز معرفی شده است و هنوز عرضه رسمی آن در جهان آغاز نشده است. این کراس اوور هوشمند نسل جدید تکنولوژی های روز برند پرمیوم DS را یدک می کشد. این کراس‌اوور 4.6 متری با ارتفاع 1.6متر خودرو مورد انتخاب امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مراسم تحلیف بود و توسط رییس جمهور این کشور به عنوان خودرو رسمی در دیدارهای گوناگون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت آرین موتور تابان نماینده محصولات DS فرانسه با همکاری مدیر تحقیق و توسعه گروه PSA مدتی قبل آزمایش بلندمدت این خودرو را برای تطبیق با شرایط آب و هوایی ایران انجام داد و در کنار آن نزدیک ترین رقیبش لکسس NX را نیز برای مقایسه مورد بررسی قرار داد.

کراس اوور پرمیوم DS7

در قلب این کراس اوور هوشمند و پرمیوم فرانسوی پیشرانه 1.6 لیتری توربو که مدت ها آـزمایشش را در ایران و جهان پس داده قرار گرفته است و حداکثر توان آن به 163 اسب بخار می رسد. این پیشرانه در مدل های دیگر DS با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین شتابی حدود 10 ثانیه را به ارمغان آورده است که عمدتا مشابه شتاب رقبای این خودرو است اما نکته ای که بیش تر از شتاب و مشخصات فنی در DS 7 موجب توجه مخاطبان به این خودرو شده امکانات و تکنولوژی های مدرن این خودرو نظیر سیستم های مختلف نوررسانی است.

سیستم تعلیق در این خودرو با عملکرد 3 حالته ، ضمن احیا سیستم تعلیق هوشمند خودرو افسانه ای کلاسیک DS ، نسل جدیدی از آسایش را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان می آورد.این خودرو در بخش تکنولوژی و امکانات ایمنی به امکانات قابل توجهی نظیر ترمز ضد قفل ABS، کنتلرالکترونیکی پایداری ESP ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBV، کنترل کشش ASR ، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، هشدار نقاط کور BSW، مجموعه کامل 7 کیسه هوا ( شامل ایربگ زانویی راننده) ، ترمز  پارک الکتریکی ، سیستم کنترل چسبندگی Grip Control و کروز کنترل با قابلیت تنظیم فاصله طولی با خودرو مقابل مجهز شده است.

کراس اوور پرمیوم DS7

یکی از تکنولوژی هایی که DS 7 را از نزدیک ترین رقیبش متمایز می کند سیستم پارک اتوماتیک و خودکار این خودرو با قابلیت تشخیص فضای استاندارد پارک است و سنسور های جلو و عقب و دوربین دید عقب با قابلیت دید در شب یارای این خودرو و راننده در رانندگی خواهند بود.

در بخش نوررسانی چراغ های جلو Led این خودرو با فناوری موسوم به DS LED Vision ، سیستم های مختلفی را ارائه می کند به گونه ای که خودرو به صورت هوشمند حالت نوردهی شهری در سرعت 30 تا 50 کیلومتر را دارد و در سرعت های بالاتر از 110 کیلومتر در ساعت نیز نور مورد نیاز به صورت خودکار توسط چراغ ها تامین می شود.در هوای بارانی و شرایط جوای نامساعد نور، گستره نور به صورت عرضی افزایش پیدا می کند و ارتفاع چراغ ها نیز به صورت خودکار تنظیم می شود.این خودرو همچنین به سیستم برف پاک کن خودکار ، چرخش خودکار مه شکن در پیچ ، گردش اتوماتیک چراغ ها AFS ، چراغ های LED روشنایی در روز ، چراغ های همراه تا منزل و نورپردازی محیط داخل نیز مجهز شده است.

در نمای خارجی زبان طراحی جدید DS در این مدل به عنوان پرچمدار محصولات این برند فرانسوی و نخستین خودرو از نسل دوم محصولات DS به چشم می خورد که جلوپنجره آن از بارزترین مشخصه هایش است.رینگ آلیاژی طرح الماس 18 اینچی ، نوارهای کرومی جانبی، آین ههای جانبی با تنظیم برقی ، گرم کن و با چراغ های راهنمای LED در کنار شیشه های عقب دودی و لوله های اگزوز کرومی از دیگر مشخصه های ظاهری این خودرو است.درب عقب این خودرو نیز برای سهولت به صورت برقی کنترل و باز و بسته می شود.

کراس اوور پرمیوم DS7

DS در داخل کابنی این کراس اوور تصویر جدیدی از شکوه به سبک معماری و مد فرانسه را به نمایش گذاشته است.نمایشگر 12 اینچی در بخش میانی کنسول ، صندلی های پوشش یافته با چرم اعلای ناپا با طرح دوخت بند ساعت و ساعت انالوگ Rotary Watch B.R.M R180 المان های اصالت و تفاوت در کابین این خودرو به شمار می آیند. صندلی های جلو این خودرو علاوه بر گرم کن به محافظ ناحیه کمر و ماسازور مجهز شده اند و صندلی های عقب نیز قابلیت تنظیم زاویه دارند. در DS 7 علاو هبر تمرکز روی مشخصه های لوکس ، فضای بار 555 لیتری نیز تعبیه شده است که مناسب یک خانواده حتی برای سفرهای طولانی است.در این خودرو برای تکمیل مشخصه های خاص حتی داشبورد ، پنل درب ها ، و تکیه گاه دست نیز با چرم اعلا پوشانده شده است.استفاده از چوب و آلومینیوم در داخل کابین این خودرو در کنار چرم ترکیبی از سنت و مدرنیته را در عین حفظ کیفیت به نمایش می گذارد.

نمایشگر 12 اینچ با 8 بلندگو و قابلیت اتصال بلوتوث قابلیت دریافت دستورهای صوتی و گفتاری توسط سرنشینان را دارد. سیستم استارت این خودرو بدون کلید است و ورود به خودرو نیز بدون کلید و به صورت لمسی انجام می شود. نمایشگر این خودرو همچنین امکان تغییر رنگ صفحه نمایش به رنگ های بنفش و زرشکی ، تنظیم مود ماساژور، فعال کردن فیلتر ضد آلرژی و سنسور AQS را نیز فراهم می کند.

DS 7 به عنوان خودرویی مدرن به شارژر بدون سیم برای تلفن همراه نیز مجهز شده است و حافظه‌ای برای صندلی راننده و سرنشین نیز در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه مطبوع در این خودرو به صورت اتوماتیک و با عملکرد قابلیت تنظیم دمای دوگانه است و از جمله دیگر امکانات آن می توان به فرمان برقی ، سیستم تصفیه هوای داخل کابین، سانروف پانورامیک و Cool Box اشاره کرد.

کراس اوور پرمیوم DS7

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه در گفت و گو با خودروامروز ضمن اشاره به ادامه توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی زمان دقیقی را برای آغاز فروش این خودرو در ایران اعلام نکرد.وی در ادامه گفت : اگر بخواهیم قیمت این خودرو را در شرایط فعلی تعرفه محاسبه کنیم این خودر وقابلیت عرضه با قیمت حدود 350 میلیون تومان را دارد که قیمت کمتری از رقبایش است اما به دلیل نامشخص بودن زمان عرضه و شرایط واردات در آن زمان نمی توان قیمت قطعی را برای این خودرو اعلام کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها