کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا امروز دوشنبه 6 آذرماه


کد خبر : ۴۳۶۲۱دوشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴:۰۹۱۳۸۱ بازدید

قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه در حالی تثبیت شده و بدون تغییر باقی مانده است که ارزش دلار نزدیک به پایین ترین سطح در 2 ماه اخیر قرار دارد.

ارزش دلار آمریکا در پایان مبادلات روز جمعه در برابر ارزهای معتبر بین المللی با کاهش روبرو شده و به پایین ترین حد در 2 ماه اخیر رسیده بود.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز دوشنبه به 1292 دلار رسیده که نسبت به مبادلات روز جمعه تغییر چندانی نداشته است.

شاخص ارزش دلار آمریکا به 92.80 واحد رسیده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است طی هفته جاری با سناتورهای جمهوریخواه دیدار داشته باشد تا درباره تلاش های مربوط به تصویب قانون اصلاح مالیات ها رایزنی کنند.

روز سه شنبه جرومی پاول گزینه مورد نظر ترامپ برای ریاست فدرال رزرو آمریکا در نشست استماع کنگره شرکت خواهد کرد.

شاخص سهام در بازارهای مالی آمریکا با افزایش چشمگیری روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که امیدواری ها نسبت به اوضاع اقتصادی و تجاری آمریکا در سال 2018 میلادی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا به نخست وزیر بریتانیا 10 روز مهلت داده است تا پیشنهاد نهایی خود را برای خروج از این اتحادیه ارائه کند و در غیر این صورت رهبران اروپا حاضر به آغاز مذاکرات تجاری با بریتانیا از ماه دسامبر نخواهند بود.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که شاخص اعتماد تجاری در آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو در ماه نوامبر با افزایش فزاینده ای روبرو شده است. این در حالی است که نگرانی ها نسبت به عدم تشکیل دولت جدید آلمان و احتمال برگزاری انتحابات مجدد همچنان وجود دارد.

آمارهای رسمی نشان می دهد که تقاضای فیزیکی طلا در بازارهای آسیایی به واسطه افزایش قیمت این فلز گرانبها با افت نسبی روبرو شده است.

معاون بانک مرکزی روسیه نیز تاکید کرده است که سهم طلا در ذخایر دولتی این کشور با افزایش روبرو شده و این مساله تاثیر مهمی در تقویت امنیت ملی دارد.

به نظر می رسد نوسانات ارزش دلار آمریکا و شاخص سهام در با زارهای بین المللی تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین نیز می تواند عامل مهمی برای نوسانات قیمت طلا باشد. / سایت طلا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها