کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای سکه در حراج بانک کارگشایی از بازار هم فراتر رفت


کد خبر : ۴۳۵۵۱شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۵۵۷۴۶ بازدید

حراج سکه در بانک کارگشایی آغاز شد که قیمت دو بسته اول خریداری‌شده از بهای بازار فراتر رفت.

فارس نوشت: طبق اعلام قبلی امروز حراج سکه در بانک کارگشایی آغاز شد. طبق اعلام قبلی قرار بود معامله از ساعت 14 آغاز شود اما به دلیل ازدحام جمعیت در سالن حراج بانک کارگشایی شروع حراج با 25 دقیقه تأخیر آغاز شد. در ابتدای حراج مسئول برگزاری تأکید کرد: علاوه‌بر قیمت پایه و قیمتی که درنهایت معامله می‌شود باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده در نظر بگیرید. بنابراین توجه داشته باشید که قیمت به صورت غیرمنطقی افزایش نیابد.

بسته 20 تایی سکه طرح جدید به قیمت 23 میلیون و 600 هزار تومان (هر سکه یک میلیون و 180 هزار تومان)‌ آغاز شد اما درنهایت به ارزش 25 میلیون و 720 هزار تومان به فروش رسید که با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، بهای هر عدد سکه در اولین بسته فروخته‌شده یک میلیون و 410 هزار تومان است.

این مسئله موجب دلخوری بعضی از متقاضیان شد و همین مسئله اندکی از تراکم جمعیت سالن کاست؛ چراکه این قیمت بیش از قیمت بازار است.

قیمت بسته دوم سکه طرح جدید به ارزش 25 میلیون و 570 هزار تومان فروخته شد که با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده همچنان از بهای معاملاتی بازار فراتر است.

این گزارش حاکی است در پی این معاملات یک بسته 120 عددی سکه به قیمت 120 میلیون تومان معامله شد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی قیمت هر قیمت یک میلیون و 397 تومان تمام شد.

بدین ترتیب در معامله این بار قیمت سکه به زیر قیمت بازار کاهش یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها