کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از خودروهای تایوانی برای بازار ایران + تصاویر


کد خبر : ۴۳۵۳۸شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۳۹۱۱۸۰۹ بازدید

لوکسژن، نخستین برند تایوانی بازار ایران روز گذشته و تنها دو روز مانده به دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی آرمان موتور کویر، نماینده رسمی ...

عصرخودرو نوشت: لوکسژن، نخستین برند تایوانی بازار ایران روز گذشته و تنها دو روز مانده به دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی آرمان موتور کویر، نماینده رسمی لوکسژن در دفترفروش مرکزی این شرکت رونمایی و معرفی شد.

عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در حاشیه این مراسم گفت: لوکسژن در سه کلاس SUV،MPV و سدان در حال تولید محصول است و در کنار نمونه های بنزینی خودروهای سدان برقی و MPV برقی نیز تولید می کند، که از این محصولات برای بازار ایران، پنج خودرو را در نظر گرفته ایم و با باز شدن سایت  ثبت سفارش اقدام به ورود آنها خواهیم کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر هومولوگیشن 2 محصول را انجام داده‌ایم و معتقدیم شرکت آرمان موتور باید تمامی کارهای مربوط به واردات و عرضه را مطابق با قانون انجام دهد، تصریح کرد: به محض باز شدن سایت ثبت سفارش خرید را از تایوان انجام خواهیم داد و هیچ برنامه‌ای برای پیش فروش بدون برنامه ریزی نداریم.

مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در ارتباط با عرضه محصول برقی لوکسژن نیز گفت: در صورت فراهم شدم زیر ساخت مورد نیاز،  محصول برقی لوکسژن را نیز عرضه خواهیم کرد.

او ادامه داد: خودروهای برقی نیاز به ایستگاه‌های برق رسانی در خیابانها و جاده‌ها دارند که این جایگاه‌ها نیز باید توسط دولت نصب و فراهم شود تا هم ما و هم دیگر شرکتها بتوانیم محصولات برقی خود را وارد کشور کنیم.

مصطفایی درباره حضور در نمایشگاه خودرو تهران نیز اظهارکرد: حضور پر قدرتی را در دومین نمایشگاه خودرو شهرآفتاب خواهیم داشت.

او ادامه داد: در روز اختصاصی خبرنگاران یک محصول دیگر را رونمایی خواهیم کرد و در کنار 3 محصول دیگر به نمایش خواهیم گذاشت.

مصطفایی در انتها نیز گفت: از عملکرد آرمان موتور و لوکسژن مشخص هست که این برند برای بازار ایران برنامه ی ویژه ای دارد، چراکه تاکنون تعداد کمی  شرکت خودرویی داشته ایم که در بدو ورود به بازار ایران اینچنین پر محصول وارد شود.

گفتنی است روز گذشته خودروهای لوکسژن S3 ، S3 برقی،U7 و M7 درشوروم مرکزی آرمان موتور کویر رونمایی شد.

b26mpfhnlemnn85b7um.jpg

a8q5aoinf5ool25nd41f.jpg

ms1izx3riyw338y3n8jy.jpg

0k4prln8e2fjx2w9gv4o.jpg

of38o9k1rjuaw1gatzxy.jpg

86rfp9w60ggcaqh63t3.jpg

vnx1x7f366hxgvopp5.jpg

snmyk2tfs4sqtkk570ds.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها