کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران امروز شنبه ثبت شد


کد خبر : ۴۳۵۲۷شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۴۵۱۴۴۵ بازدید

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش به ارتفاع 90 هزار واحد جهش کرد تا تاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران ...
تاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران امروز شنبه ثبت شدتاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران امروز شنبه ثبت شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش به ارتفاع 90 هزار واحد جهش کرد تا تاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران رقم بخورد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه دقایقی پیش با دادوستد 402 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 79 میلیارد تومان در 22 هزار نوبت، شاخص بورس رشد 1082 واحدی را به ثبت رساند تا با جهش به ارتفاع 90 هزار واحد، تاریخی‌ترین رکورد شاخص بورس تهران را رقم بزند.

همچنین تا این لحظه بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام توسط نمادهای ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعبارس رقم خورده است.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روند مثبتی را پشت سر گذاشته اند، به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 312واحد، کل (هموزن) 80واحد، قیمت (هموزن) 60واحد، آزاد شناور 1160واحد و شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 905 و 939 واحد رشد کرده‌اند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران نیز تا کنون با معامله 97میلیون ورقه به ارزش 21میلیارد تومان در 11هزار نوبت، آیفکس 15 واحد رشد کرده و تا ارتفاع 1033 واحد پیش رفته است. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها