کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پس از مدتها شاخص بورس صعودی شد


کد خبر : ۴۳۳۵چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴:۳۲۲۴۱۲ بازدید

شاخص کل بورس امروز در واکنش به وعده مسئولان مبنی بر حمایت از بازار سرمایه با اتخاذ تدابیر ویژه با افزایش 350 واحدی به کانال 74 هزار واحد بازگشت.

روز گذشته طیب نیا وزیر اقتصاد و نیز معاون رئیس جمهور در واکنش به ریزش‌های اخیر بازار سرمایه نسبت به حمایت از این بازار تاکید کردند و در این میان طیب‌نیا از بازنگری نرخ سود بانکی در شورای پول و اعتبار با هدف حمایت از بازار سرمایه خبر داد.

بر اساس این گزارش، شاخص‌کل اکنون با افزایش 315 واحدی به کانال 74 هزار واحد بازگشته که بیشترین تاثیر مثبت را هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس، مپنا، ایران ‌خودرو، سایپا، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر داشته‌اند.

در معاملات امروز سهام شاخص صنعت 50 شرکت فعال‌تر، آزاد شناور، 30 شرکت بزرگ، بازار اول و بازار دوم به وضعیت سبز بازگشته‌اند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 17 واحدی به مدد نمادهای پتروشیمی جم، مارون، زاگرس، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی خراسان، ذوب‌آهن اصفهان و نفت ایرانول به 742 واحد رسیده است.

در این بازار توکاریل،‌ پالایش نفت لاوان، کی‌بی‌سی، صنایع فولاد آلیاژی یزد، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، ساختمان تاسیسات راه‌آهن، توسعه و عمران استان کرمان،‌ صندوق سرمایه‌گذاری اطلس، تدبیرگران فارس و خوزستان و صنعت روی زنگان برترین تقاضا را دارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها