کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عقب نشینی قیمتها در بازار امروز سکه و طلا


کد خبر : ۴۳۲۴سه شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸:۴۷۴۳۸۷ بازدید

بازار طلای تهران امروز را در پی ریزش اونس جهانی با کاهش قیمتها سپری کرد که این روند خلاف دلار داخل و مسیر طی شده ی روزهای گذشته این بازار طلایی بود.

بازار فلزات طلایی که چند روزی است با پافشاری بر روند افزایشی و با اثر پذیری از دو متغییر اونس جهانی و دلار داخل شاهد رشد قیمتها بود، امروز با عقبگردی که در پی کاهش دو متغییر اصلی این بازار صورت گرفت ارزش هر مثقال طلای 17 عیار را تا سطح 433 هزار تومان پایین آورد.

البته با دوام نیاوردن روند کاهشی ارزش دلار و بازگشت آن به بهای 3162 تومان، بهای فلزات طلایی نیز افزایش یافت اما با غلبه ی اثر افت طلای جهانی این رشد محدود و نسبت به روز گذشته 2 هزار تومان کسر داشت. 

انتشار گزارش مربوط به بهبود وضعیت خرده فروشی در آمریکا طی ماه مارس قیمت اونس جهانی را با کاهش روبرو کرد و بهای طلا در ساعاتی به زیر مرز 1300 تومان سر خورد که البته بحران سیاسی اوکراین از ریزش بیشتر قیمتها جلوگیری کرد و حتی کارشناسان با توجه به بحران اوکراین و انتظار سرمایه گذاران نسبت به کاهش بیشتر شاخص سهام آمریکا روزهای صعودی را برای این فلز زرد رنگ پیش بینی می کنند.

این گزارش حاکیست، بازار ارز امروز را با افت و خیز دلار و سایر ارزهای شاخص سپری کرد که البته دامنه ی این نوسان محدود و دلار با قرار گرفتن بر بهای 3158 تومان، روز افزایشی دیگری را به پایان رساند. 

شایان ذکر است، بازار سکه نیز به دنبال بازار ارز و طلا با نوسان همراه شد که در نهایت ارزش هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح امامی و قدیم به 979 و 978 هزار تومان رسید.گفتنی است، هر نیم و ربع سکه هم به بهای 530 و 315 هزار تومان و هر سکه 1 گرمی به نرخ 205 هزار تومان در بازار دست یافتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها