کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسپیکر بعضی از آیفون‌های 10 مشکل دارد


کد خبر : ۴۳۱۷۹چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۴۱۳۲۱۴ بازدید

هنوز چیزی از عرضه‌ی آیفون X (آیفون ده) نگذشته که حاشیه‌های مختلفی درمورد آن به وجود آمده است؛ از مشکل گوشی در سرما گرفته تا فریب ...
اسپیکر بعضی از آیفون‌های 10 مشکل دارداسپیکر بعضی از آیفون‌های 10 مشکل دارد

دیجی‌مگ- هنوز چیزی از عرضه‌ی آیفون X (آیفون ده) نگذشته که حاشیه‌های مختلفی درمورد آن به وجود آمده است؛ از مشکل گوشی در سرما گرفته تا فریب سیستم تشخیص چهره از یک ماسک. حالا امروز خبر رسیده که اسپیکر بعضی از آیفون‌های X خریداری شده مشکل دارند.

گزارش منابع مختلف به کیفیت صدای بد گوشی حتی در ولوم زیر 50 درصد اشاره کرده‌اند. طبق گزارش‌های به دست آمده، کیفیت صدای در ولوم بالای ۸۰ تا ۱۰۰ درصد بسیار بد و آزار‌دهنده است. صدا ممکن است ولوم بالایی داشته باشد اما از نظر عمق و کیفیت بسیار بد است و صدا را با نویز پخش می‌کند.

در همین راستا، اپل گفته که ما متوجه این موضوع هستیم که تعداد کمی از کاربران با این مشکل مواجه شده‌اند. تیم ما با کارهایی مثل انتشار نرم‌افزارهای جدید روی حل این مشکل کار می‌کنند. به نظر می‌رسد که اپل گوشی‌های مشکل‌دار را به‌طور رایگان تعویض می‌کند. پیش از این هم گوشی‌های پیکسل ۲ گوگل با مشکلات عدیده‌ای همراه شده‌اند که کاربران را ناامید کرده‌اند. به نظر‌ می‌رسد شرکت‌های بزرگی هم‌چون اپل و گوگل طی عرضه‌ی گوشی‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از کیفیت محصولات خود غاقل شده‌اند و همین باعث شده تا نام این شرکت‌ها به تیتر داغ اخبار امروز تبدیل شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها