کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا قیمت نفت تا کریسمس به 80 دلار می رسد؟


کد خبر : ۴۳۰۸۸دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۳۰۷۱۱ بازدید

در حالی که قیمت نفت به بالاترین رقم های بیش از دو سال اخیر رسیده، برخی تجار می گویند قیمت نفت هنوز جا برای افزایش بیشتر دارد.

در حالی که قیمت نفت به بالاترین رقم های بیش از دو سال اخیر رسیده، برخی تجار می گویند قیمت نفت هنوز جا برای افزایش بیشتر دارد.

تسنیم به نقل از بلومبرگ نوشت: در حالی که قیمت نفت به بالاترین رقم های بیش از دو سال اخیر رسیده، برخی تجار می گویند قیمت نفت هنوز جا برای افزایش بیشتر دارد.

در طی چند روز گذشته مجموعا 48 هزار قرارداد منعقد شده که اگر قیمت نفت برنت قبل از کریسمس افزایش یابد، بیشترین سوددهی را برای تجار خواهد داشت. این قراردادها شامل 14 هزار گزینه است که به تجار این حق را می دهد تا نفت برنت را در ماه فوریه به قیمت 71 دلار خریداری کنند. همچنین 22 هزار گزینه برای نفت بشکه ای 85 دلاری و 12 هزار گزینه برای نفت 80 دلاری وجود دارد. این قراردادها روز 21 دسامبر منقضی می شوند.

در نتیجه اقدامات اوپک و متحدانش برای محدود کردن عرضه نفت، قیمت ها در طی هفت های اخیر رو به افزایش گذاشته است. همچنین در روزهای اخیر بالا گرفتن تنش ها بین عربستان و برخی از همسایگانش موجب شده تا قیمت ها برای اولین بار از سال 2015 به بالای 60 دلار در هر بشکه برسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها